לא שקט בהפועל חדרה: "נבצע זעזועים, אף אחד לא חסין"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

בקבוצה זעמו לאחר ההפסד במשחק אימון נגד סקציה נס ציונה ומתכוונים לשחרר שחקנים בשבוע הבא. גם מעמדו של אורי גוטמן התערער: "בקושי תדרך את השחקנים, הוא חייב להראות יותר מחויבות", אמר גורם במועדון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

גם פגרת הנבחרות לא מרגיעה את הרוחות בהפועל חדרה. הסערה אף גברה אתמול (חמישי) לאחר ההפסד במשחק האימון נגד סקציה נס ציונה, כאשר ראשי המועדון זעמו על היכולת של השחקנים והיועץ המקצועי אורן גולן אף הכניס את כולם, כולל צוות האימון, לחדר ההלבשה ונזף בהם. במועדון סיפרו כי מעבר לתפקוד הרע על המגרש, גם הגישה הייתה לקויה.

בקבוצה לא יסתפקו בנזיפות והכוונה היא לבצע מהפכה, שהחלה אתמול עם צירופו של רועי זיקרי וצפויה להמשיך עם החתמתו של ערן לוי. בנוסף, חדרה רוצה להתחזק גם ביהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני. "כבר שחררנו שלושה שחקנים בתחילת השבוע, אבל זה לא הספיק ונבצע עוד זעזועים. אף אחד לא חסין", הבהיר גורם בכיר במועדון.

מעבר לכך, גם מעמדו של המאמן אורי גוטמן התערער, בייחוד לאור הגעתו של ערן לוי. כזכור, גוטמן התנגד באופן נחרץ לצירופו של הקשר, למרות שהקהל דרש אותו עוד בתחילת יולי. על פי אנשי חדרה, המאמן עדיין לא ערך שיחה עם לוי מאז שהצטרף לאימונים וגם במשחק האימון הגישה שלו אכזבה את ההנהלה: "ההתנהלות במשחק לא מקובלת. הוא כמעט ולא תדרך את השחקנים ונראה 'אנטי'. גוטמן מאוד מוערך מקצועית ואישית, אבל הוא צריך להראות יותר מחויבות", אמר גורם בכיר בהפועל חדרה.

כך או כך, אורן גולן ומנכ"ל המועדון אלי דגני יעבירו את סוף השבוע בחו"ל, שם יערכו מספר פגישות מקצועיות ובתחילת השבוע הקרוב יתקבלו החלטות סופיות.


"חייב להראות יותר מחויבות". אורי גוטמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי