דלמאו: "נלחמתי כדי לעבור למכבי ת"א, זה היה לא נעים"

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | טוויטר

החלוץ הספרדי, שעבר לאוטרכט וכבר הספיק לכבוש בשתי הופעותיו, סיפר על אירועי הקיץ: "הרגשתי שבהראקלס לא מבינים אותי, רציתי להתקדם והם לא איפשרו לי. לא צריך להכריח שחקן להישאר". וגם: צמד לבלקמן בברבדוס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב, הודה במהלך הקיץ שבמועדון הייתה הרבה יותר מתחושת החמצה מנושא אדריאן דלמאו. מכבי תל אביב הלכה שבי אחרי סוכנו של השחקן באמונה שלמה שניתן יהיה להנחית את הספרדי בישראל וגם הסכימה לשלם כמיליון יורו עבור רכישתו מהראקלס, אבל דלמאו – שכבש 19 שערים בעונה שעברה בליגה ההולנדית – עבר בסופו של דבר לאוטרכט ומכבי ת"א נאלצה להסתפק בניק בלקמן – שאגב, כבש הלילה צמד בניצחון ברבאדוס 0:4 על סיינט מארין.


כעת, אחרי שהתאושש מפציעה וכבר שותף פעמיים כמחליף באורכט, משחקים בהם גם כבש על אף שלא זכה לרשום 90 דקות, הוא סיפר בהולנד לראשונה על אירועי הקיץ, בהם הוא אף החרים אימונים: "הייתי בחופשה וביקשתי מהם לשחרר אותי. רציתי לעשות את הצעד הבא בקריירה והמועדון לא איפשר לי".


כזכור, במכבי תל אביב הסתמכו על הבטחה של המועדון לחלוץ על כך שהם יאפשרו לו להתקדם בקיץ תמורת מיליון יורו, אולם הייתה זו הבטחה בתחילת עונת 2018/19 – כשאף אחד לא האמין שהוא יבקיע 19 שערי ליגה בהולנד. מכבי תל אביב קפצה על המציאה, אבל הצעותיה נדחו שוב ושוב ובסופו של דבר הגיע מועדון עשיר יותר שהצליח להגיע לסיכום עם הראקלס על רכישת הספרדי  בן ה-25.


דלמאו אמנם לא נקב בשמה של מכבי תל אביב במהלך הראיון, אבל כן הסכים לומר: "היו לי עימותים עם המועדון מדי יום, זה לא היה נחמד כי אני לא אוהב לריב. אני בכלל לא כזה, אבל הרגשתי שלא מבינים אותי. אם אתה לא רוצה להישאר במקום מסוים, לא צריך להכריח אותך. אני רוצה להודות להראקלס על ההזדמנות וכעת זה הזמן שלי לעשות צעד קדימה באוטרכט".





איביץ'. דלמאו עשה כמעט הכל כדי להצטרף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי