בית"ר תקפה: "הגיע הזמן שגם בהפועל ת"א יעשו חשבון נפש"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

במועדון הוציאו הודעה רשמית לאחר פציעתו של אוהד הקבוצה: "המחשבה שאדם שצועק בשטח ציבורי קריאת עידוד דוגמת הובילה ללינץ' צריכה לזעזע כל אדם חפץ חיים". האוהד ציין שהוא רוצה שקריאף יבוא לבקר אותו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
לאחר אירוע התקיפה בליל אמש (שבת) בו אוהד בית"ר ירושלים נפגע קשה על ידי אוהדי הפועל תל אביב שקרא לעברם 'יאללה בית"ר", ופונה לבית החולים, בית"ר ירושלים הוציאה הערב הודעה בה התייחסה לאירועים החמורים.


"דווחנו לפני שעה קלה על התקיפה החמורה שבוצעה לכאורה וע"פ החשד הלילה על ידי אוהדי הפועל ת"א כנגד אוהד בית"ר ירושלים בעקבות קריאתו 'יאללה בית"ר'. על פי הדיווחים מדובר באירוע קשה מאוד שאסור שיקרה במגרש או מחוצה לו. הוא מצטרף לאירוע התקיפה החמור כנגד אוהדי בית"ר ביפו בדצמבר 2015 ולאירועי תקיפה נוספים של אוהדי הפועל כנגד אוהדי בית"ר וכנגד אוהדי קבוצות אחרות.


המחשבה שאדם שצועק בשטח ציבורי קריאת עידוד דוגמת 'יאללה בית"ר' הובילה אמש ללינץ' של עשרות אוהדי הפועל תל אביב, שהיו בכנס אוהדי האולטראס צריכה לזעזע כל אוהד ספורט. צריכה לזעזע כל אדם חפץ חיים.


בית"ר ירושלים, יחד עם גורמי האכיפה מבצעת אינספור פעילויות בתחום ההסברה והאכיפה במגרש ומחוצה לו ברוח המועדון וברוח 'ואהבת לרעך כמוך'. הגיע הזמן שגם בהפועל תל אביב יעשו חשבון נפש אחרי אינספור מקרים אלימים כנגד אוהדי קבוצות ושירים המבזים את זכר קורבנות השואה במגרש ומחוצה לו".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דווחנו לפני שעה קלה על התקיפה החמורה שבוצעה לכאורה וע"פ החשד הלילה על ידי אוהדי הפועל ת"א כנגד אוהד בית"ר ירושלים בעקבות קריאתו 'יאללה בית"ר'. על פי הדיווחים מדובר באירוע קשה מאוד שאסור שיקרה במגרש או מחוצה לו. הוא מצטרף לאירוע התקיפה החמור כנגד אוהדי בית"ר ביפו בדצמבר 2015 ולאירועי תקיפה נוספים של אוהדי הפועל כנגד אוהדי בית"ר וכנגד אוהדי קבוצות אחרות. המחשבה שאדם שצועק בשטח ציבורי קריאת עידוד דוגמת 'יאללה בית"ר' הובילה אמש ללינץ' של עשרות אוהדי הפועל תל אביב, שהיו בכנס אוהדי האולטראס צריכה לזעזע כל אוהד ספורט. צריכה לזעזע כל אדם חפץ חיים. בית"ר ירושלים, יחד עם גורמי האכיפה מבצעת אינספור פעילויות בתחום ההסברה והאכיפה במגרש ומחוצה לו ברוח המועדון וברוח 'ואהבת לרעך כמוך'. הגיע הזמן שגם בהפועל תל אביב יעשו חשבון נפש אחרי אינספור מקרים אלימים כנגד אוהדי קבוצות ושירים המבזים את זכר קורבנות השואה במגרש ומחוצה לו. אנחנו מצפים מהגורמים הרלוונטיים לפעול בנחישות אל מול אותם אוהדים שמפגינים אלימות קשה, ולא בפעם הראשונה. בשם הנהלת בית"ר "מילניום" ירושלים, הצוות המקצועי והאוהדים, אנו רוצים למסור ברכת החלמה מהירה לאוהד הקבוצה. אנשי המועדון יבקרו את הפצוע וילוו אותו בתהליך ההחלמה. כולנו תקווה כי זה יהיה האירוע האלים האחרון שיצא מקרב אוהדי הפועל תל אביב ובכלל.

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on



בינתיים, הבחור שנפצע נמצא עדיין בבית החולים וסיפר כי הוא אוהד בית"ר, אך בגלל בעיות בשנים האחרונות לא רכש מנוי. אתמול הוא עבר ליד אירוע של אוהדי הפועל וראה את האנשים שם, וכשצעק "יאללה בית"ר" הוא עשה זאת לדבריו בהלצה גמורה ובהומור, מבלי כוונה לעורר פרובוקציה.


מיד לאחר מכן הוא המשיך ללכת. מה שהוא זוכר, כך סיפר, זה שהוא הרגיש חבטה בעורף. הוא ניסה לגונן רק על הראש שלו, וכשהם הפסיקו היו שעמדו בצד והסתכלו עד שהגיע צוות מד"א והתחיל לטפל בו.


כעת הוא ממתין לבדיקה אם הוא צריך לעבור ניתוח. חוקרת משטרה הגיע אליו אתמול בלילה והוא לא זוכר על מה הוא דיבר איתה. יכול להיות שהוא אמר שהוא לא אוהד בית"ר ויכול להיות שכן, הוא היה מאוד מבולבל. הוא ציין שהוא רוצה שקריאף יבוא לבקר אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי