חדשות טובות: מאור מליקסון ערך אימון מלא עם הקבוצה

מאור מליקסון, אליניב ברדה
מאור מליקסון, אליניב ברדה | אודי ציטיאט

הקפטן שנמצא בתהליך השיקום מהניתוח שעבר בקיץ, התאמן לראשונה עם חבריו. בהמשך יגביר את האינטנסיביות בהתאם למעקב של הצוות הרפואי. הפועל ב"ש תקיים אימונים כפולים ותקיים משחק אימון נגד מועדון ספורט דימונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע יגבירו את קצב האימונים לקראת משחק הליגה הקרוב מול מ.ס אשדוד. מה בתוכנית? הקבוצה תקיים אימונים כפולים ביומיים הקרובים ובנוסף תערוך בערב משחק אימון מול מועדון ספורט דימונה מליגה ב', אותה מאמן שחקן העבר של הקבוצה, שמעון ביטון (אביו של הבלם עמית ביטון), במטרה להוריד חלודה מפגרת הנבחרות.

חדשות טובות מאוד הגיעו אתמול מכיוונו של הקשר מאור מליקסון שנמצא בתהליך שיקום לאחר הניתוח שביצע הקיץ. הקפטן סיים אתמול (ראשון) אימון מלא לראשונה עם חבריו אך שיחק בזהירות ונמנע מתאקלים. בהמשך צפוי מליקסון להגביר את האינטנסיביות באימונים בהתאם למעקב של הצוות הרפואי של הקבוצה.

במועדון מגבשים בימים האחרונים את הרשימה הסופית של השחקנים הזרים המועמדים להצטרף לקבוצה כשהמטרה היא להחתים בהקדם חלוץ וקשר לפני סגירת חלון ההעברות. לאור הכישלונות עם החתמת הזרים בשנים האחרונות, כולל החתמתו של החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו שכבר שוחרר, בקבוצה מהדרום מדגישים שיוחתמו רק שחקנים שיכולים לשדרג את הסגל ולא יהיו פזיזים במילוי מכסת ששת הזרים.


מאור מליקסון. האוהדים לא יכולים לחכות לשובו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי