בית"ר במסר לקונטה ופלומיין: הימנעו מעבירות מיותרות

פרדי פלומיין עם אנטואן קונטה
פרדי פלומיין עם אנטואן קונטה | עדי אבישי

השניים שחזרו אתמול להתאמן שוחחו ברוח טובה עם הצוות המקצועי. הערכה: בן חיים ששיחק בכל 90 הדקות נגד קבוצת הנוער, יחזור להרכב נגד הפועל חיפה. ניסיון לסיים את סאגת ז'אורז'יניו עד תחילת השבוע הבא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שחזרו אתמול (שלישי) לאימונים, בבית"ר ירושלים העבירו מסר לאנטואן קונטה ופרדי פלומיין, לפיו עליהם להימנע מעבירות מיותרות. השניים שוחחו עם הצוות המקצועי. השיחה התנהלה באווירה טובה אך הובהר להם כי הדבר עשוי ליצור בעיה בהמשך העונה, בטח בשלב כזה בו הסגל קצר. כפי שפרסמנו, קונטה ערך שיחה עם השופט שלומי בן אברהם בסיום המשחק מול רעננה. הוא דפק על דלת חדר השופטים והבהיר לו כי ההרחקה שלו הייתה מיותרת. למזלו, הדבר נעדר מדוח השיפוט. לוי גרסיה אמור לשוב היום לארץ לאחר ששיחק במדי טרינידד וטובגו.

לאור הסגל הקצר, רוני לוי תרגל אתמול, במשחק האימון נגד קבוצת הנוער, את מקס גרצ'קין כשחקן כנף ובעמדת המגן השמאלי הוא פתח, כזכור, עם אור זהבי. טל בן חיים שפתח ושיחק 90 דקות אמור לפתוח, כשזהבי עשוי לשחק לצדו במשחק נגד הפועל חיפה ביום שני. דיוגו ורדסקה אמנם קיבל את חולצת ההרכב אך ישנה התלבטות לגביו. במועדון מרוצים מעדי תמיר, שהפגין אתמול יכולה טובה מאוד וכבש צמד.

יוסי בניון ורוני לוי ממשיכים לעשות מאמצים גדולים להביא רכש לקבוצה ומאמינים שימצאו שני שחקנים עד תום החלון. כזכור, במועדון מעדיפים לא להביא זר שישי כדי לקבל מענק של 300 אלף השקלים שמובטח לקבוצה שתשחק עם חמישה זרים לכל היותר.

יחד עם זאת, בניון ולוי לוחצים כדי להביא זר נוסף בחלק ההתקפי ולא מן הנמנע שחוגג ישתכנע ויחליט להכניס את היד לכיס ולהגדיל את התקציב.


טל בן חיים. בתמונת ההרכב (דני מרון)

מכבי חיפה כבר הודיעה השבוע לבית"ר ירושלים כי סאן מנחם לא ישוחרר. זה קרה גם בעקבות העובדה שבמועדון הירוק ידעו שטאלב טואטחה לא יחתום בקבוצה, לאחר שסירב להצעה של 350 אלף דולר מצד יעקב שחר ועוזי מור לפני כשבועיים. 

לאחר שצירפה את קלאודמיר, הפועל ראשון לציון מתעניינת גם בז'אורז'יניו. היא מצטרפת למירוץ עם בני יהודה, כשבבית"ר עושים מאמצים לסיים את הסאגה עד סוף השבוע. בשלב זה, ראשון לציון תסכים לצרף אותו רק אם בית"ר תישא ברוב המכריע של העלויות. בני יהודה מוכנה להשתתף בשכרו אבל השחקן עצמו לא מוכן להתאמן בשלב הזה ומעדיף לחזור לכושר סביר כדי שיוכל להוכיח ליוסי אבוקסיס שמקומו בסגל. "נקווה שיעבור לשם בתחילת השבוע", אמר גורם בכיר במועדון אתמול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי