קלארק אנסיקולו ועמנואל ריבייר מועמדים להפועל באר שבע

עמנואל ריביירה
עמנואל ריביירה | Stu Forster/Getty Images

הקבוצה הדרומית רוצה להתחזק לפני סגירת חלון העברות: ביוון נכתב כי הקבוצה מבירת הנגב מעוניינת לשאול את קשרה של אטרומיטוס, גם אקס ניוקאסל ומונאקו עשוי להצטרף. מרואן קבהא ובן ביטון בספק לאשדוד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מעוניינת לחזק את החלק הקדמי לפני סגירת חלון העברות, בדגש על החלק הקדמי, כאשר בצוות המקצועי של הקבוצה בוחנים מספר אופציות של שחקנים זרים בעמדת החלוץ וקשר בעל אוריינטציה התקפית. אחד המועמדים הוא קשר ההתקפי עמנואל ריבייר בן ה-29 בעל אזרחות צרפתית, שסיים חוזה במץ הצרפתית. ריבריי שיחק בעבר במונאקו, ניוקאסל, אוססונה, טולוז וסנט אטיין.

בנוסף לריבייר, ביוון מדווחים הקבוצה מעוניינת לשאול עם אופציית רכישה בתום העונה את קלארק אנסיקולו הצרפתי מאטרומיטוס. לספורט1 נודע כי המאמן יאניס אנאסטסיו לא מעוניין בו, אך המנהל הספורטיבי מאמין ביכולתו ורוצה להשאיר אותו לשנה נוספת.

בנושא המקצועי, בהפועל באר שבע נערכים לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד מ.ס. אשדוד (20:00, שידור ישיר בספורט4). במועדון מקווים להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחון הביתי על הפועל חדרה מלפני פגרת הנבחרות.


קלארק אנסיקולו. מועמד להפועל באר שבע (VALERY HACHE/AFP/Getty Images)

לראשונה השבוע יעמדו לרשותו של ברק בכר כל השחקנים שלקחו חלק במסגרות הנבחרות השונות, כאשר גם השוער הליטאי, ארנסטס שטקוס, שספג רביעייה מכריסטיאנו רונאלדו, כשעמד בשערה של נבחרתו בהפסד מול לפורטוגל 5:1, חזר אף הוא לישראל.

בבאר שבע מתכוונים לחדד את הנהלים באשר לחזרה ארצה לאימונים לאחר חופשות בחו"ל או פגרות נבחרת, זאת לאחר שמיגל ויטור שהגיע באיחור מחופשת מולדת בפורטוגל, העומד בפניו ועדת משמעת פנימית.

בבאר שבע יבחנו לקראת המשחק מול אשדוד את כשירותם של המגן הימני, בן ביטון, שמתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי, ממנה סבל במהלך אימוני הנבחרת, וכן של הקשר האחורי, מרואן קבהא, הסובל מכאבים בברכו ולא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע. השניים כרגע בספק למשחק מול אשדוד.


מרואן קבהא. בספק למשחק נגד אשדוד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי