בני יהודה עדיין לא ויתרה על אלמוג, הקשר הרוסי שנבחן שוחרר

דאניל פולובויארינוב
דאניל פולובויארינוב | טוויטר

למרות שמכבי תל אביב מסרבת לשחרר את הכישרון הצעיר, במועדון מקווים לצרף אותו על תום מועמד העברות. פולובויארינוב לא הרשים את הצוות המקצועי, ג'וב ומאבידי ממשיכים להיבחן. פנישי הפצוע בספק לנתניה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

 אלבן פנישי בלמה הקוסוברי של בני יהודה, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ונמצא בספק גדול, למשחקה של הקבוצה, ביום ראשון נגד מכבי נתניה, בבלומפילד. פנישי נפצע במחצית הראשונה, במשחק הקודם נגד מכבי תל אביב ומאז עבר טיפולים אך טרם שב לאימונים מלאים עם הקבוצה. הזהובים קיבלו היום יום חופשי ואם הבלם הפצוע לא יוכל להתאמן גם מחר, הוא ככל הנראה יחמיץ את המשחק.

בקבוצה ינסו להשלים את בניית הסגל בשבוע הקרוב, כאשר השם החם מבחינת ראשי המועדון הוא איילון אלמוג שחקנה של מכבי תל אביב, שכבש השבוע שער בניצחון הנבחרת הצעירה בקזחסטן. כפי שכבר פורסם בספורט1, אלמוג סומן במהלך הקיץ על ידי ראשי בני יהודה, אולם בשלב זה במכבי תל אביב מסרבים לשחררו, למרות שיש מספר קבוצות בנוסף לבני יהודה, כמו נס ציונה והפועל חדרה שרוצות מאוד את השחקן.

בימים הקרובים ינסו לקדם גם את הבאתו של הבלם הברזילאי, אליסון דוס סנטוס, שחוזהו הוקפא במכבי חיפה, אולם שכרו הגבוה מטרפד בשלב זה את המעבר לשכונת התקווה.


איילון אלמוג. מבוקש על ידי בני יהודה (מאור אלקסלסי)

בצוות המקצועי, ניסו השבוע להתרשם משלושה שחקנים זרים שנבחנים בקבוצה. הקשר הרוסי דניל פולובויארינוב, שהגיע מקבוצת הבת של ספרטק מוסקבה הרוסית, לא הרשים ושוחרר. החלוץ הגמבי עומאר פה ג'וב והקשר הקונגולזי למה מאבידי, שלא ממש הרשימו במיוחד עד כה, ימשיכו להיבחן מספר ימים נוספים בטרם תתקבל החלטה סופית לגביהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי