עולה צפונה: עדן קארצב הושאל לעירוני קריית שמונה

עדן קארצב
עדן קארצב | דני מרון

לאחר שלא קיבל הזדמנות מאיביץ', הקשר הצעיר שכיכב בעונה שעברה במדי הפועל חדרה האריך את חוזהו והצטרף לקבוצתו של איזי שירצקי שתשלם את מלוא שכרו ולא תהיה לה אופציית רכישה

(גודל טקסט)
עדן קארצב, קשרה הצעיר של מכבי תל אביב הושאל לעירוני קריית שמונה. הקשר שמשחק במדי הנבחרת האולימפית וכיכב בעונה החולפת בהפועל חדרה, חזר לצהובים הקיץ בתקווה להתחרות על מקום ברוטציה הרחבה של ולדימיר איביץ', אך לאחר שלא קיבל הזדמנות קיבל את האישור להצטרף לקבוצה של מסאי דגו. הוא האריך חוזה לשנתיים ועבר לצפון, כאשר לקריית שמונה לא תהיה אופציה לרכוש אותו. כבר הערב (חמישי) ישתתף הקשר באימון הקבוצה ויהיה בסגל למשחק נגד מכבי חיפה בשבת (17:45, שידור ישיר בספורט4)


העסקה נחתמה הבוקר באמצעות סוכנו של השחקן אבי נמני. קארצב, שחתם על חוזה לעונה אחת יקבל את מלוא שכרו, כפי שמופיע בחוזהו המקורי במכבי תל אביב וזו גם היתה אחת הסיבות לכך שאיזי שירצקי וקבוצתו קיבלו עדיפות על פני מספר קבוצות אחרות שחשקו בקארצב, אולם לא הסכימו לשאת במלוא שכרו העונתי, הנאמד בכ-100 אלף דולר לעונה.






בן מסנפורד בירך את קארצב: "עדן הוא אחד הכישרונות הצעירים הגדולים ביותר בישראל כרגע, ואנו מאושרים שהוא שוב הבטיח את עתידו במכבי. מיץ' השקיע במחלקת הנוער מהרגע הראשון בו הפך לבעלים של המועדון, וההשקעה שלו מאפשרת לנו לגדל ולטפח את הכישרונות הגדולים ביותר בארץ. עדן הוא תוצר של ההשקעה הזאת ואני מאושר שעדן ממשיך את ההתפתחות המקצועית שלו באמצעות דקות משחק בקריית שמונה".

קארצב נחשב לאחד משחקני העתיד של מבי תל אביב, ובמועדון מייעדים לו בעתיד חלק מרכזי בקישור של הקבוצה. לאחר שהבטיחו את הישארותו של דור פרץ, העדיפו במכבי לשחרר את הקשר הצעיר על מנת לאפשר לו לקבל דקות משחק.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הקשר המחונן של מכבי ת"א והנבחרת האולימפית עדן קארצב מושאל לעונה הקרובה ויחזק את הקישור של הפועל קרית שמונה בהצלחה עדן⁦✍️⁩⚽ @eden_kartsev11 @hapoel_ironi_kiryat_shmona @maccabitlvfc #power #winner #talent #future

A post shared by nim.group (@nim.group) on




בנושא אחר, האלופה חתמה היום על הסכם חסות עם 'היבואן', רשת החנויות למוצרי אלכוהול. לכבוד השקת שיתוף הפעולה, חברת 'היבואן' בחרה להעניק ל-2,000 המנויים הראשונים הטבה של בקבוק יין מהודר של 'יקב היוצר' אשר ממותג במיוחד לאוהדי מכבי לעונת 2019/20. את ההטבה ניתן לממש באחד מסניפי הרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי