פרסום ראשון: הפועל באר שבע פנתה לז'וסווה הפורטוגלי

ז'וסווה
ז'וסווה | PATRICIA DE MELO MOREIRA / Stringer

הקשר שסיים חוזה באקהיסאר דורש 300 אלף יורו בחוזה לשנתיים ובקבוצה מבירת הנגב מנסים לצרפו לפני סגירת החלון. גם בית"ר ירושלים התעניינה, אך הפערים בין הצדדים היו גדולים מדי

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פנתה ביממה האחרון לז'וסווה, קשר התקפי בן 28, שסיים את חוזהו באקהיסאר הטורקית. לספורט1 נודע כי בשבוע שעבר בדקה בית"ר ירושלים אפשרות לצרפו, אולם הפורטוגלי דרש כ-300 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לשנתיים ובבירה דחו זאת על הסף בעיקר בגלל שיקולים כלכליים.

לאחר שביתר הבהירה לשחקן כי תסכים לצרפו בסכום של כ-200 אלף יורו לעונה, ז'וסווה הקפיא את המגעים ומי שנכנסה לתמונה בשלב זה היא הפועל באר שבע שמציעה לשחקן כ-220 אלף יורו לעונה. בין הצדדים קיימים פערים, אך מקורבים לקבוצה מבירת הנגב אישרו כי אכן נעשתה פנייה לשחקן ובין הצדדים מתנהל משא ומתן.

באר שבע, ששיחרה לאחרונה את חוסה אנחל קאריו, מחפשת להחתים שחקן זר חופשי וז'וסווה עונה על ההגדרה. במקביל, יש לציין כי בקבוצה מבירת הנגב לא פסלו אפשרות לשלום סכום סמלי עבור שחקן שיתאים לסגנון שמחפש המאמן ברק בכר.

ז'וסווה, שהבקיע אשתקד שני שערים ב-20 הופעות, שיחק בעבר במועדונים מפוארים כמו פורטו וגלאטסראיי. את עונת השיא שלו בקריירה רשם במדי בורסאספור, כאשר תרם שבעה שערי ליגה ב-30 הופעות ב-2014/15. בנוסף, הפורטוגלי שיחק גם בבראגה, ונלו ההולנדית, אוסמנליספור הטורקית ועוד.


ז'וסווה במדי פורטו. בקרוב בליגת העל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי