בהפועל חדרה נחושים: "עבדנו קשה בפגרה, צריכים לנצח"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

לאחר שבוע לא פשוט, שכלל מתיחות בקרב האוהדים עקב אי החתמת ערן לוי, בקבוצה של אורי גוטמן מגיעים במטרה ברורה למפגש עם הפועל רעננה. גורפינקל בתמונת ההרכב, זלקה בספק, עמאש יחזור לאחר חצי שנה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תערוך הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המפגש מחר עם הפועל רעננה, שאותו הגדיר היועץ המקצועי אורן גולן כ"משחק עונה", לאור השבוע הלא פשוט שעבר על המועדון. סירובו של המאמן אורי גוטמן להחתים את ערן לוי עורר באז שלילי בקרב אוהדי הקבוצה, אך בצוות המקצועי החליטו להשאיר את העניין מאחוריהם ומגיעים בביטחון לעימות עם הקבוצה מהשרון: "עבדנו קשה בפגרה כדי להשתפר ואנחנו צריכים לנצח את המשחק", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, נראה שגוטמן יפתח עם ארבעה שחקני הגנה, כאשר המגן יהב גורפינקל עשוי לפתוח בהרכב כבר מחר, למרות שרק אתמול חתם בקבוצה. גם רועי זיקרי, שהגיע מהפועל תל אביב בשבוע שעבר, יפתח בחוליה הקדמית לצדם של לוסיו וסלים עמאש, כשהאחרון יחזור להרכב לאחר היעדרות בת חצי שנה.

ההתלבטות היחידה של גוטמן היא במרכז השדה, בין מנשה זלקה שעדיין לא כשיר במאת האחוזים, לבין סולומון דניאל. מי שחזר לסגל הוא החלוץ שגיא דרור, שאמנם קיבל לפני שבועיים הודעה כי אינו בתכניות של הצוות המקצועי, אך בסופו של דבר הוחלט להעניק לו הזדמנות נוספת לאחר שערך שלשום שיחה עם הנהלת המועדון והסכים לקצץ בשכרו.


"משחק עונה" נגד רעננה. אורן גולן (אודי ציטיאט)

לקראת המשחק אמר גוטמן: "לא נחנו לדקה בפגרה הזו. התאמנו ועבדנו הכי קשה שאנחנו יכולים. אני מאוד מאמין בחומר השחקנים העומד לרשותי. הקבוצה מתחברת מאימון לאימון ואני בטוח שיחד עם החיזוק של יהב גורפינקל ורועי זיקרי נראה את הקבוצה חזקה ובטוחה בעצמה נגד רעננה, שהיא יריבה מאוד קשה ומאוד נוקשה. צפוי לנו משחק קשה, אבל אנחנו מגיעים באמונה שלמה שאפשר לעשות תוצאה טובה".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, חגי גולדנברג, ג'ונתן סיסה, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, מנשה זלקה (סולומון דניאל), ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, סלים עמאש, רועי זיקרי, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי