סיינסבורי יערוך בכורה בהרכב, התלבטות בין מאיר למאבוקה

טרנט סיינסבורי
טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

הבלם האוסטרלי יפתח במרכז ההגנה נגד מכבי חיפה, שתארח מחר את קרית שמונה. בלבול חושש מהתקפות המעבר של היריבה ולכן סביר יותר שהקמרוני יישאר על הספסל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שסיימה לבנות את הסגל עם החתמתו של ז'אנדו פוקס, מכבי חיפה תחזור מחר לליגה ותארח את הפועל קריית שמונה (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט4). הקשר הקמרוני עדיין לא בכושר מלא ולכן הוא צפוי לפתוח על הספסל, אך בקבוצה מאמינים כי תוך שבועיים הוא יוכל להשתלב בהרכב הראשון.

מרקו בלבול תרגל אתמול מספר הרכבים ונראה שהוא יעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי יפתח לראשונה בהרכב ולצדו יעלה ככל הנראה עאיד חבשי, בעוד עופרי ארד ששיחק השבוע עם נבחרת הצעירה נגד קזחסטן, יחכה להזדמנות שלו על הספסל. המאמן מתלבט בין רז מאיר לארנסט מאבוקה בעמדת המגן הימני. הבחירה בסאן מנחם כמגן שמאלי גורמת לצוות המקצועי לחשוש מהתקפות מתפרצות ולכן הנטייה היא לתת את הקרדיט למאיר, שנחשב טוב יותר הגנתית ממאבוקה. בחלק ההתקפי, ירדן שועה וניקיטה רוקאביצה צפויים לפתוח ב-11.

כפי שפורסם כאן אתמול, הבלם המוקפא אליסון דוס סנטוס צפוי לדרוש פיצוי מהירוקים בכדי להתיר את חוזהו ולאחר מכן יעבור לקבוצה אחרת, כאשר בני יהודה והפועל תל אביב עוקבות אחריו. בסביבתו של הבלם דיברו על פיצוי של כ-100 אלף יורו, פגישה בינו לבין ראשי המועדון תתקיים בתחילת השבוע הקרוב.

הרכב משוער: גיא חיימוב, רז מאיר (ארנסט מאבוקה), טרנט סיינסבורי, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צ'רון שרי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.

רז מאיר צפוי לפתוח על חשבון ארנסט מאבוקה. (מאור אלקסלסי)
רז מאיר צפוי לפתוח על חשבון ארנסט מאבוקה. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי