אופואדו וברסקי בתמונת ההרכב: "המשחק נגד כפ"ס זה מוקש"

אבי ריקן, איתי שכטר, דור מיכה, רוסלן ברסקי
אבי ריקן, איתי שכטר, דור מיכה, רוסלן ברסקי | אודי ציטיאט

האלופה תיאלץ להסתדר במשחק החוץ ללא שמונה שחקנים, ביניהם יאניוטיס הפצוע ופרץ המושעה, גם ניקוליץ' לא יתלבש על אף שחזר לאימונים (שבת, 20:25 בספורט4). שחקן במכבי ת"א: "ניענש אם נזלזל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח מחר אצל העולה החדשה הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה (שבת, 20:25 בספורט4) ותגיע למשחק בסגל חסר מאוד, ללא שמונה שחקנים שאינם כשירים.

השוער אנדראס יאניוטיס, שהיה אמור לחזור לשער, שוב התלונן על כאבים באיזור הקרסול ולא ישחק. גם הקפטן שרן ייני, מאור קנדיל וארון שוינפלד פצועים ואינם כשירים לשחק ואליהם יש להוסיף את אורוש ניקוליץ', אייל גולסה ועומר אצילי שסוחבים פציעות ארוכות – ניקוליץ' וגולסה שבו לאימונים, כידוע, אך זקוקים לזמן נוסף לפני שיזכו להתלבש למשחק. לרשימה הזאת צריך להוסיף גם את דור פרץ המורחק, כך שלמאמן ולדימיר איביץ' יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש ההרכב.

המשמעות היא שדניאל טננבאום, שהיה טוב בשני משחקי הליגה הראשונים וטרם ספג, יפתח שוב בין הקורות, כאשר אבי ריקן ורוסלן ברסקי מתחרים על מקומו של דור פרץ בקישור האחורי, לצדו של דן גלזר. אנדראה ג'ראלדש יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר ז'איר אמאדור ואיתן טיבי אמורים לקבל עדיפות במרכז ההגנה. אנריק סבוריט צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, למרות שאופיר דווידזאדה תורגל לפרקים באותה עמדה.


טננבאום. ינסה להשלים 270 דקות ללא ספיגת שער (עדי אבישי)

המלחמה הגדולה בהרכב של הצהובים, כרגיל, היא בחלק הקדמי: נראה שצ'יקו אופואדו, שנכנס כמחליף בשני משחקי הליגה הקודמים, יקבל הפעם את חולצת ההרכב, לצדו של אלירן עטר. על עמדת החלוץ המרכזי מתחרים איתי שכטר וניק בלקמן, כשרק אחד מהם צפוי לפתוח. 

במכבי תל אביב מאמינים שהפגרה החזירה את כולם למסלול הנכון ושמעתה והלאה אפשר יהיה לראות יכולת טובה יותר מהשחקנים, שלא ממש הרשימו עד עכשיו. "המשחק נגד כפר סבא זה מוקש", אמר אחד השחקנים לקראת המשחק. "הקבוצות הקטנות תמיד באות עם המון מוטיבציה והתלהבות נגדנו ואם נזלזל ניענש".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, ז'איר אמאדור, איתן טיבי (שחר פיבן), אנריק סבוריט, דן גלזר, רוסלן ברסקי (אבי ריקן), דור מיכה, צ'יקו אופאדו (יונתן כהן), ניק בלקמן, אלירן עטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי