שטיין הרעיד את הפועל חיפה: "כץ פגע בי, לא אגיע יותר"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

אחרי יותר מ-50 שנה, הפיזיותרפיסט המיתולוגי הודיע על סיום דרכו במועדון: "נפגעתי מהיחס של יואב". הפועל חיפה: "לא ביקשנו שיעזוב". במקביל, נמשכות ההכנות למשחק נגד בית"ר ירושלים (שני ב-20:15)

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
זעזוע גדול בהפועל חיפה. הפיזיותרפיסט המיתולוגי דובי שטיין, שעבד בקבוצה במשך יותר מ-50 שנים ברציפות, הודיע על סיום דרכו לאחר שלדבריו הוא נפגע מדרישותיו של הבעלים יואב כץ בכל הנוגע למשרה של בנו.


שטיין הוותיק סיפר לספורט1: "הבן שלי החל לעבוד איתי במהלך העונה שעברה וקיבל שכר במשך מספר חודשים, אך לאחרונה הכריז כץ כי מבחינתו הוא אינו יכול לעבוד יותר במועדון ואמר לי 'אתה רוצה לעבוד בתנאים שהצבתי? טוב. אם לא, שלום'. נפגעתי שזה היחס אחרי כל כך הרבה שנים. אני מכיר את יואב זמן רב, עוד מהתקופה בה הוא היה שחקן כדורסל, יותר מ-50 שנות היכרות וזה היחס? לא רציתי לפגוע בהכנות לדרבי ולכן אני מודיע עכשיו שאני לא מתכוון להגיע יותר – זה היה המשחק האחרון שלי בהפועל חיפה".


מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "דובי שטיין הוא איש יקר אהוב, מוערך במועדון והפרסומים על כך שהתבקש לעזוב שקריים. נהפוך הוא. בשל סיבות אישיות, דובי אינו יכול לתת מעצמו למועדון כבעבר ולכן קיבל אישור לשבץ במקומו את בנו בעבודה מול הקבוצה כחלק משירותי המכון לפיזיוטרפיה, מה שהגדיל משמעותית את העלויות הכספיות ונמסר לו מספר פעמים כי לא ניתן להמשיך במתכונת כלכלית זו. הבעלים יואב כץ מעריך את דובי שטיין ברמה האישית והמקצועית ועמד על רגליו האחוריות מספר פעמים בשנים האחרונות כדי שיישאר במערכת על אף שהיו מספר מאמנים שעבדו במועדון וביקשו לרענן את הצוות הרפואי. אנחנו מקווים שדובי ימשיך איתנו עוד שנים רבות".


במקביל, הקבוצה, שצברה ארבע נקודות בשני מחזורי הפתיחה, ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים (שני ב-20:15). פרנסיסקו ג'וניור, אלי בלילתי  ועדן בן בסט סובלים מפציעות והם בספק להתמודדות, כאשר גם החלוץ אמרי וולשמן אינו צפוי לעמוד לרשותו של המאמן חיים סילבס.




 יואב כץ (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי