צפו בתקציר: צמד ללוסיו ב-0:4 של חדרה על רעננה

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

שחקניו של אורי גוטמן השיגו ניצחון ראשון העונה ורמסו את קבוצתו של מנחם קורצקי שספגה רביעייה שנייה בשלושה מחזורים. לוסיו (41 ו-85 בפנדלים), פרץ (73) וגולדנברג (77) כבשו

(גודל טקסט)

המחזור השלישי של ליגת העל הפגיש באצטדיון בנתניה את הפועל חדרה, שחיפשה והשיגה ניצחון ראשון העונה, ועוד איזה ניצחון – 0:4 על הפועל רעננה. הקבוצה של אורי גוטמן, שפתחה את העונה עם 1:1 ביתי מול מ.ס אשדוד ונוצחה במחזור השני 3:0 בבאר שבע, לקחה היום (שבת) את מלוא שלוש הנקודות ובענק.

רועי זיקרי שהצטרף לקבוצה במהלך בפגרה ערך הופעת בכורה, וכמוהו גם יהב גורפינקל שהצטרף רק בסוף השבוע. סלים עמאש, שהיה פצוע במשך כחצי שנה, חגג גם הוא הופעה ראשונה בהרכב. מנגד, הקבוצה של מנחם קורצקי פתחה את העונה עם 4:3 צורב מול מכבי חיפה אחרי שהובילה פעמיים, ובמחזור השני רשמה ניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים והערב ספגה הפסד שני העונה. 

בדקה ה-41 כבשה הפועל חדרה שער ועלתה ליתרון 0:1. בן בנימין הכשיל ברחבה את לוסיו. השופט לירן ליאני קיבל איתות מעמדת ה-VAR וסימן על נקודת העונשין. לוסיו עצמו בעט את הפנדל פנימה והעניק יתרון מוצדק לקבוצתו. בדקה ה-73, 0:2 לחדרה: לוסיו השתלט על כדור ושלח אותו לעברו של אליאל פרץ וזה בעט מקצה הרחבה לפינה הימנית של השער ופנימה.


אליאל פרץ. גם הוא בין הכובשים (דני מרון)

המארחת לא עצרה ובדקה ה-77 כבר 0:3 לזכותה. חגי גולדנברג סיים מתפרצת בבעיטה קשתית ומדויקת פנימה. נגמר? עוד לא. לוסיו השלים צמד פרטי בדקה ה-85, גם הפעם בפנדל מוצלח שנקבע בעזרת ה-VAR אחרי עבירה של ירדן כהן, והעניק לקבוצתו ניצחון ענק, הראשון כאמור העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי