Sport1 Banner

אחרי ה-0:4: שביעות רצון בחדרה, אבו פאני יחתום בקבוצה

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

קשר מכבי חיפה שוכנע לעבור לקבוצתו של אורי גוטמן ולא להפועל תל אביב והוא צפוי להצטרף מידית. מאמן הקבוצה שהביסה את הפועל רעננה: "צפוי לנו מרוץ קשה עד הסוף"

(גודל טקסט)

שביעות רצון רבה בהפועל חדרה אחרי הניצחון הראשון העונה ועוד איזה ניצחון: 0:4 ביתי על הפועל רעננה. בתוך כך, מוחמד אבו פאני על סף סיכום בקבוצה. הקשר שלא שותף במשחק של מכבי חיפה מול קריית שמונה יושאל לקבוצה של אורי גוטמן. בסביבתו של השחקן אישרו כי הוא שוכנע לעבור לחדרה ולא להפועל תל אביב וכבר מחר (ראשון) ייפגש עם נציגי המועדון במטרה לחתום לעונה הקרובה.

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן אמר אחרי הניצחון: "כיף לנצח, בייחוד בצורה כזאת. יהיה לנו מרוץ קשה עד הסוף ואני שמח על הנקודות. ברגע שעלינו ליתרון ידענו לרדת לאחור ולצאת להתקפות מעבר טובות. כל הקרדיט מגיע לשחקנים". על התרומה של צמד שחקני הרכש שערכו בכורה בהרכב, יהב גורפינקל ורועי זיקרי, אמר: "הם עוד יתרמו רבות לחדרה. אלה שני שחקנים מוכחים שרצינו אותם תקופה ארוכה. יש עוד שחקנים שאנחנו רוצים ואני מקווה שנצרף אותם. קו ההגנה שלנו עשה עבודה טובה היום, משמח אותי שרעננה לא הגיעה להרבה מצבים".

על כך שכל שחקניו רצו לחבק אותו אחרי הבקעת השער הראשון: "האמת שדיברתי עם השחקנים לפני המשחק בגובה העיניים. סבא שלי הלך לעולמו לפני יומיים. באסיפה לפני המשחק דיברנו על זה שלפעמים הכדורגל מתגמד ביחס לחיים, ושהמשחק של היום הוא לא חיים ומוות. אני מקווה שהצלחתי קצת להרגיע אותם והם באו ושמחו יחד איתי בגול".


מנחם קורצקי. "לחדרה הגיע לנצח" (אודי ציטיאט)

מאמן רעננה מנחם קורצקי היה מאוכזב בסיום ואמר: "הגיע לחדרה הניצחון הזה. הייתה קבוצה אחת על המגרש, קבוצה שרצתה הרבה יותר מאיתנו. לא באנו מוכנים כמו שצריך. אני צריך לבדוק גם את עצמי וגם את ההכנה למשחק. אני מאוד לא מרוצה כי כלום לא עבד. קודם כל ברצון שלנו, בלחימה, בעמידה על המגרש. אלה דברים שלא אופייניים לא להפועל רעננה ולא לקבוצות שלי. ניסינו לשחק התקפי ולצערי לא בעטנו לשער".

האם הוא חש שיש פער במוטיבציית השחקנים במפגשים מול הקבוצות הגדולות לבין המפגשים מול הקבוצות הקטנות? "אני רוצה להאמין שלא, אבל עובדתית כן. זה לא צריך להיות ככה, אנחנו צריכים לבוא לכל משחק באותה רמת מוכנות ובאותו רצון לנצח, בטח מול קבוצות ברמה שלנו ואשר יילחמו איתנו בתחתית. נראינו לא טוב היום, לא הייתה נשמה ואגרסיביות".

עוד באותו נושא: אורי גוטמן, מנחם קורצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי