לאחר הנקודה ההיסטורית: חלוץ נבחרת האיטי יצטרף לנס ציונה

רז נחמיאס, טוראי סיהאו
רז נחמיאס, טוראי סיהאו | דני מרון

דוקנס נזון (25) ינחת היום כדי להשלים את הצטרפותו לעולה החדשה, שחגגה את ה-1:1 בבלומפילד נגד הפועל תל אביב - הנקודה הראשונה שלה אחרי 51 שנות היעדרות מהליגה הבכירה. תורג'מן מרוצה מההגנה, מחמאות לטוראי

(גודל טקסט)

51 שנה לאחר החזרה לליגת העל, הצליחה אתמול (שבת) סקציה נס ציונה לצבור נקודה ראשונה הודות ל-1:1 באצטדיון בלומפילד נגד הפועל תל אביב. בקבוצה התאכזבו לראות שרק 40 אוהדים הגיעו לתמוך, אבל בחדר ההלבשה בהחלט נרשמה שמחה בקרב השחקנים ואנשי המועדון.

זו אמנם בסך הכל נקודה מול הפועל ת"א שגם היא טרם ניצחה העונה, אפילו לא בגביע הטוטו, אבל נקודת הבכורה הובילה לחלוקת מגשי פיצות בסיום המשחק ולשחקנים אמרו שוב ושוב: "הגענו לליגת העל, עשינו את הנקודה הראשונה שלנו ומכאן נתקדם".

לקראת סגירת חלון ההעברות השבוע, היום אמור לנחות בארץ חלוץ נבחרת האיטי, דוקנס נזון בן ה-25 שבעונה שעברה שיחק בסט. טרוידן הבלגית ובחצי העונה האחרונה בסט. מירן הסקוטית.

לאחר נקודת הבכורה אמר המאמן עמיר תורג'מן: "השחקנים הבינו שאין בליגת העל זמן לחוסר ריכוז. אנחנו צריכים ללמוד מכל משחק ולהמשיך בדרך שעשינו במחצית השנייה, להיות אגרסיביים ולא כפי שהיינו נרפים במחצית הראשונה. אני לא מאוכזב מהתיקו, למרות שהשוער שלהם יואב ג'ראפי עצר שני כדורים מצוינים".


נקודה ראשונה כבר יש להם. נחמיאס וסיהאו (דני מרון)

על הבלמים החדשים פרנסיסקו דוטרי ו-וייטנס דריס שהצטיינו אמר תורג'מן: "חיכינו להם זמן רב וברור שוויטנס ודוטארי חיזקו את ההגנה שלנו. פרנסיסקו דוטארי הארגנטינאי עשה עלייה עם משפחתו ורק לפני מספר ימים קיבל את תעודת האזרחות הישראלית. נעשה עוד מאמץ לצרף שני שחקנים. מתן חוזז ואילון אלמוג? זה תלוי במכבי ת"א ויש לה את השיקולים שלה, אנחנו רוצים את אחד מהשניים" כשהגעת אחד מבין אלמוג אילון או מתן חוזז תלויה במכבי תל אביב לה שיקולים משלה ואנחנו רוצים אחד מהשניים".

למחמאות זכה הרכש ממכבי חיפה, הגמבי טוראי סיהאו שגם רשום על השער ההיסטורי מבחינת נס ציונה. על סיהאו אמרו בקבוצה שמדובר בשחקן צעיר, רק בן 19, שהולך ומשתבח ובעתיד יהיה כוכב בליגת העל.


הולך ומשתבח. טוראי סיהאו חוגג את השער ההיסטורי של סקציה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי