גולאן וקאניוק הוצגו, סילבס: "לא קונה תיקו נגד בית"ר"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

מאמן הפועל חיפה לקראת המשחק בירושלים: "אנחנו מבינים שככל שהם לא יכבשו נגדנו אז הם ייכנסו ללחץ". גם הסרבי והקשר שעזב את פחטאקור הגיעו למסיבת עיתונאים: "המטרה לזכות בתארים", אמר הבלם שצפוי לפתוח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שצברה ארבע נקודות בשני המשחקים הראשונים, מקווה הפועל חיפה לסיים גם את המשחק השלישי ללא הפסד כאשר תצא למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים. לקראת המשחק, המאמן חיים סילבס ערך היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש כשלצדו ישבו צמד המצטרפים החדשים ניקולה גולן וגידי קאניוק.

בנוסף גם נערך הבוקר האימון המסכם, על פיו סילבס צפוי לעלות עם שלושה בלמים כאשר ניקולה גולאן יצטרף למרכז ההגנה. עדן בן בסט כשיר ויעלה בחוד ההתקפה ולצדו צפוי לפתוח נס זמיר על חשבונו של אלמוג בוזגלו. ג'וניור דה סילבה אומנם חזר לאימונים, אבל עדיין לא בכשירות מלאה ולירן סרדל צפוי לפתוח במקומו

ובחזרה למסיבת העיתונאים. תחילה אמר סילבס על שחקני הרכש: "אני והצוות שלי מאמינים בקאניוק ואני מודה ליואב כץ שעשה מאמץ עילאי להביא אותו. קיבלנו את השחקנים שרצינו והמטרה כרגע היא להכניס אותם לכושר משחק. אנחנו מרוצים מהסגל שיש לנו ואם נחשוב שנצטרך שינוי זה או אחר, אז נעשה אותו".

על פגרת הנבחרות: "היו לנו שבועיים בהם טיפלנו בפגמים שמצאנו עד כה במשחק שלנו ואני חושב שיש לנו אסטרטגיית משחק מסוימת ועבדנו יפה. האמת? קרה מה שרצינו שיקרה בדרבי, אבל לא ניצלנו זאת".


סילבס בדרבי. "קרה מה שרצינו, אבל לא ניצלנו זאת" (מאור אלקסלסי)

לקראת בית"ר ירושלים: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אז אני לא קונה תיקו מראש. לשחק בטדי מול בית"ר זה סופר קשה, כי מדובר באחת המועמדות לאליפות עם שחקנים נהדרים וקהל נהדר, אבל גם לנו יש שחקנים מצוינים. אנחנו מבינים שאם בית"ר לא תכבוש אז ככל שיתקדם המשחק הם ייכנסו ללחץ, אבל מצד שני הם יזכו לדחיפה מהדקה הראשונה ונצטרך להגיע מוכנים גם לזה".

קאניוק אמר במסיבת העיתונאים: "אני פה כי זה המקום שהכי רצה אותי. לא הסתדר לי במכבי תל אביב במהלך חצי עונה שם, אבל זה מאחוריי ולא רלוונטי. אני שמח שנתנו לי הזדמנות בהפועל חיפה. הציפיות שלי הן לעשות כאן עונה טובה – המטרה היא להיות בפלייאוף העליון ומבחינה אישית אני רוצה לתרום כמה שיותר גם בשערים וגם בבישולים. מבחינת השערים מעט נחלשתי בסיום העונה שעברה במכבי פתח תקווה אבל לא נראינו טוב גם כקבוצה ולצערי ירדנו ליגה. אני חושב שבית"ר קבוצה מצוינת, אבל גם הפועל חיפה קבוצה לא פחות טובה והלחץ הוא על בית"ר".

הבלם הסרבי ניקולה גולאן הוסיף: "באתי לכאן כי אני חושב שזה יקדם אותי ואני מקווה להתקדם מבחינה קבוצתית וגם מבחינה אישית. שמעתי הרבה סיפורים טובים על החיים ועל הכדורגל בישראל. קיבלו אותי יפה ועשינו הכנה טובה לקראת המשחק, המטרה לנצח בכל משחק ולהביא תארים למועדון".


הרכב משוער:
יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, לירן סרדל, גילי ורמוט, עדן בן בסט, נס זמיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי