אז'ובל בעט לקורה, מורי החמיץ מקרוב: 0:0 בין בני יהודה לנתניה. צפו

דולב אזולאי, בן אז'ובל
דולב אזולאי, בן אז'ובל | אודי ציטיאט

בשחזור גמר הגביע, שתי הקבוצות נפרדו במשחק מאכזב ללא שערים באצטדיון בלומפילד. יחמיר היקה פספס הזדמנות להכניע את אמיליוס זובאס. משחק שלישי ללא גולים במגרש המשופץ

(גודל טקסט)
שחזור גמר גביע המדינה בין בני יהודה למכבי נתניה התקיים הערב (ראשון) באצטדיון בלומפילד. היו המון ציפיות בשני המחנות, בעיקר בשל העובדה שהמנצחת הייתה יכולה להיצמד בפסגה בתום שלושה מחזורים, אולם המשחק הסתיים ב-0:0 לעיני 3,000 אוהדים מאוכזבים.


בן אז'ובל שרשם בכורה בהרכב של יוסי אבוקסיס היה השחקן המסוכן ביותר של בני יהודה, החלוץ בן ה-26 כמעט הכניע את דני עמוס עם נגיחה אדירה לשער במחצית הראשונה ובעיטה חופשית שננעצה במחצית השנייה ורק חוסר מזל מנע כיבוש בכורה. את ההזדמנות הטובה ביותר של הכתומים ושל המשחק כולו קיבל דן מורי שרשם החמצה גדולה מקרוב.



פאטוס בצ'יראי וסגס תאמבי (אודי ציטיאט)


מנגד מכבי נתניה לא הרשימה, אבל היא הייתה יכולה לעקוץ את בני יהודה בדקה ה-88 כאשר יחמיר היקה קיבל כדור נהדר מפאטוס בצ'יראי, אבל בעט היישר לגופו של זואבס.


זהו התיקו 0:0 השני של כל קבוצה והשלישי בבלומפילד בתוך חמישה משחקים, ובעקבות כך שני המועדונים צברו את הנקודה החמישית שלהם והם נותרו עדיין בלתי מנוצחים. במחזור הבא שתי הקבוצות ישחקו נגד שתי העולות החדשות. מכבי נתניה תארח את הפועל כפר סבא, בעוד בני יהודה תצא לנס ציונה.



(אודי ציטיאט)


הרכבים

בני יהודה: אמיליוס זובאס, דור אלו, דן מורי, דניאל פלשר, תאמבי סגס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, שי מזור (איתן וולבלום 60), אבישי כהן (דור ג'אן 60), עמית זנטי, בן אז'ובל (אריאל לזמי 83).


מכבי נתניה: דני עמוס, מוחמד זבידאת, דולב אזולאי, רומן גולוברט, בורחה הררה, אלמוג כהן, ניקו אולסק (אביב אבהרם 67), גבי קניקובסקי, רועי קהת (יחמיר היקה 46), גיא מלמד (יונס מלדה 70), פאטוס בצ'יראי.


מהלך המשחק
אלמוג כהן בניסיון ראשון ניסה להכניע את אלימיוס זובאס בדקה השמינית עם בעיטה שטוחה ברגל שמאל שלא הייתה קרובה למסגרת. בדקה ה-18 גיא מלמד עלה לנגיחה לאחר כדור גובה, אמיליוס זואבס תפס ללא בעיה. בני יהודה יצאה להתקפה מתפרצת בדקה ה-18 ראשונה בהובלתו של איסמעילה סורו, שמסר לבן אז'ובל במצב של אחד על אחד, אך המסירה הגיעה מאוחר מדי והכוון הרים דגל לנבדל.


בדקה ה-30 עמית זנטי פרץ לכיוון רחבה של מכבי נתניה, אך נבלם על ידי שחקני ההגנה. לאחר מכן ניגש לריבאונד ושחרר כדור חזק מחוץ לרחבה, החמצה גדולה לבני יהודה. כעבור דקה אחת בלבד בני יהודה הגיע לעוד מצב מסוכן – כדור גובה של מתן בלטקסה הגיע לראשו של בן אז'ובל וכמעט העלה את בני יהודה ליתרון, אך דני עמוס בעצירה גדולה, הדף לקרן.


פאטוס בצ'יראי, דן מורי (אודי ציטיאט)


בדקה ה-36 הגיע תורה של נתניה לאיים על השער, רומן גולובארט בעט מקרוב לאחר כדור נייח שנעצר על ידי ההגנה, דולב אזולאי השתלט על הכדור החוזר ובעט החוצה. פאטוס בצ'יראי עדיין מסיר חלודה. בדקה ה-44 החלוץ יצא למבצע אישי עד לרחבה ובעט ברגל שמאל כדור שיצא החוצה.


קניקובסקי פתח את המחצית השנייה במצבע אישי בדקה ה-48, שהסתיימה בפצצה מרחוק למרכז השער, אמיליוס זואבס הצליח לעצור. לאחר למעלה מ-25 דקות מנומנמות, ללא אף הזדמנות לאף קבוצה, בן אז'ובל בעט כדור חופשי אדיר שפגע בקורה. בדקה ה-74 עמית זנטי כדרר לכיוון הרחבה ושחרר בעיטה לא חזקה מרחוק, דני עמוס הדף לקרן.


מאותה קרן דן מורי הגיע לכדור ורשם החמצה גדולה מחמישה מטרים. החמצה גדולה למכבי נתניה, בדקה ה-88 יחמיר היקה קיבל כדור על מגש מפאטוס בצ'יראי, אבל האלבני רשם החמצה גדולה כאשר בעט לגופו של אמיליוס זובאס.


איסמעילה סורו דורך על רועי קהת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי