אבוקסיס: "מעדיף את המושבה", דראפיץ': "אנחנו בטראומה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה התגעגע למגרש הביתי הקודם ("זו לא ביתיות") ופרגן להגנה שלו לאחר התיקו נגד נתניה: "הבלמים עשו משחק מצוין", יריבו על הקווים הדגיש שחניכיו טרם התאוששו מגמר הגביע האחרון

(גודל טקסט)
בני יהודה ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 0:0, במשחק שנערך באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור השלישי. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד והכתומים אמנם הגיעו למספר הזדמנויות במחצית השנייה, אך לא השכילו לכבוש. לקראת הסיום, יחמיר היקה הגיע למצב מעולה ברחבה, אך בעט לידיו של אמיליוס זובאס. שתי הקבוצות עדיין ללא הפסדים ובמאזנן 5 נקודות לאחר שלושה.


בסיום, יוסי אבוקסיס שיתף בתחושותיו מהמשחק: "יש משחקים שאתה מקבל את הגול ומפסיד, שזה עוד יותר מעצבן. היו לנו מצבים יוצאים מן הכלל, המסירה האחרונה שלנו הייתה רעה מאוד וכך גם קבלת ההחלטות. היינו קרובים להבקיע, במיוחד בחצי הראשון וכנראה שחסר לנו שחקן שיתן את ההברקה האחרונה. נחיה עם הנקודה הזאת".


ההגנה: "אני חייב לפרגן להם, אפילו לא תרגלנו את הרביעייה הזו, פנישי תורגל והרגיש לא טוב בלילה כך שהעדפנו לא לסכן אותו. הבלמים עשו משחק מצוין מול חלוצים מהטובים בארץ ומגיע להם כל הכבוד שלא ספגנו נגד קבוצה כזו התקפית".


היעדר הביתיות בבלומפילד: "מגיע כל הכבוד לאוהדי שתי הקבוצות, אבל אמרתי גם כשניצחנו את קרית שמונה ששלושת אלפים או ארבעת אלפים צופים זו לא ביתיות באצטדיון כזה והייתי מעדיף להמשיך לשחק במושבה. אולי נצליח להביא קצת יותר אוהדים במשחקים הבאים כדי לשפר את המצב".

מתגעגע לאצטדיון המושבה. יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)
מתגעגע לאצטדיון המושבה. יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)


מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' סיכם: "ידענו שיש איזושהי טראומה מגמר הגביע בעונה שעברה. ידענו שהם מסתגרים ומחפשים לנצח במתפרצות. בחצי השני נראינו יותר טוב, היינו יותר אסרטיביים וחיפשנו את השער".


על שינוי המערך: "כל הזמן אנחנו חושבים איך לשפר את הקבוצה, כמו שאמרתי במחצית השנייה, כששיחקנו עם שני חלוצים, נראינו יותר טוב. אנחנו מנסים למצוא את המשחק שלנו, זה שמתאים לנו, עדיין לא הפסדנו העונה אבל עוד לא מצאנו את הדרך שלנו ואנחנו צריכים להתחבר. יש לנו בשבוע הבא משחק מול הפועל כפר סבא, זה משחק קשה ונתכונן כמו שצריך".


שיתופם של אולסק והררה לראשונה העונה: "אני מסתכל על האימונים, אנחנו צריכים עומק ואני רוצה כל הזמן לראות את האפשרויות שיש לי ועל פי זה לבחור את ההרכב".


עדיין בטראומה. סלובודן דראפיץ' (אודי ציטיאט)
עדיין בטראומה. סלובודן דראפיץ' (אודי ציטיאט)


אלמוג כהן הביע אכזבה: "אני מתוסכל מזה שלא ניצחנו ומאוכזב מהמשחק שלי, אני מצפה מעצמי להרבה יותר. במחצית השנייה שיחקנו כדורגל אטרקטיבי, לחצנו אבל לא כבשנו. כשאנחנו משחקים עם שני חלוצים, הקבוצה יוזמת ותוקפת יותר. למרות זאת, אנחנו מגיעים לכל משחק עם שיטה ספציפית. בני יהודה קיבלה הרבה כבוד, היא קבוצה מצוינת שעושה חיים קשים לכל יריבה, גם באירופה ראינו את זה".


המטרות לעונה הקרובה: "אנחנו שואפים להגיע לפלייאוף העליון ומשם נתקדם. אנחנו רוצים להוות יריב לכל קבוצה בצמרת".


אלמוג כהן התאכזב מיכולתו הערב. (אודי ציטיאט)
אלמוג כהן התאכזב מיכולתו הערב. (אודי ציטיאט)


בן אז'ובלהצטער על ההחמצות: "זה היה המשחק השני שלי, אני נכנס לעניינים. בכל משחק אני שואף להתקדם ולהתחבר לקבוצה ולמאמן. נכון שבעטתי פעם לקורה ופעם אחת עמוס הציל יפה הזדמנות שלי, מתסכל שסנטימטר מונע ממך להבקיע. אבל מתאמנים על זה".

מתי תגיע הפריצה שלו: "הפריצה שלי הייתה בעכו, איפשהו זה נתקע קצת בהפועל חיפה אבל בשביל זה הגעתי לבני יהודה, אני מאמין בקבוצה ובמיוחד במאמן ואני בטוח שהשנה אתקדם".


החמצות קשות. בן אז'ובל (אודי ציטיאט)
החמצות קשות. בן אז'ובל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי