כפי שפורסם לראשונה בספורט1: ז'וסוואה חתם לשנתיים בהפועל ב"ש

ז'וסואה
ז'וסואה | הפועל באר שבע | רשמי

הפורטוגלי בן ה-28 ישתכר כ-400 אלף יורו בכל עונה: "שמח לחתום במועדון גדול". בן שהר לאחר ה-2:2 באשדוד: "צריכים להראות יותר מחויבות". הערכה: פציעת שטקוס אינה חמורה, השוער יהיה כשיר להפועל תל אביב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יצאה מהמשחק באשדוד אתמול (ראשון), שנגמר בתיקו 2:2, ברגשות מעורבים. מצד אחד הייתה אכזבה על כך שהקבוצה כבר הצליחה לעשות קאמבק ולהוביל במשחק אולם חזרה לבירת הנגב רק עם נקודה אחת, אך מנגד היו כאלה במועדון שיצאו באנחת רווחה, זאת לאחר ששער ניצחון של אשדוד בדקות הסיום נפסל בזכות ה-VAR.

עמדה שניתן היה לראות שבהחלט חסרה להפועל באר שבע היא בקישור, שחקן שיבנה את המשחק ויעשה סדר בין הקישור האחורי להתקפה, ולמשבצת הזו צפוי בקרוב להיכנס הקשר הפורטוגלי ז'וסוואה, שחתם הבוקר (שני) לשנתיים. על הגעתו של ז'וסוואה לבירת הנגב פרסמנו לראשונה בספורט1. לאחר חתימתו אמר ז'וסוואה: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל ב"ש. ראיתי את המועדון והאצטדיון בימים האחרונים ואני מאוד מתרגש להתחיל דרך חדשה עם מטרות גדולות".

ז'וסוואה ישתכר כ-400 אלף יורו כולל מענקים בכל אחת משתי העונות שלו בבירת הנגב. עוד אתמול לפני המשחק הספיק ז'וסוואה לערוך סיור ברחבי העיר באר שבע, הגיע לאחר מכן לאצטדיון הי"א וגם עבר את הבדיקות הרפואיות בבית החולים סורוקה, כך שהבוקר יצאה רשמית ההודעה על חתימתו לשנתיים. כעת בבאר שבע גם עושים מאמצים לצרף חלוץ זר, כשנותר להם עד לסגירת חלון העברות ביום רביעי.


ז'וסוואה ואסי רחמים בהודעה על צירופו (הפועל באר שבע)

ובחזרה ל-2:2 הדרמטי אמש בי"א: בטרם המשחק נאלץ בכר לבצע שינוי כאשר הקשר עדן שמיר, שתוכנן לעלות בהרכב יום לפני המשחק, סבל בבוקר המשחק מול אשדוד מוירוס שגרם לו להקאות ושלשולים ובשל כך לא נכלל בסגל.

בכר אמר בסיום המשחק: "היינו צריכים להיות יותר מרוכזים, לצערי לא עשינו את זה. כל קבוצה מתקשה פה, בשנה שעברה הפסדנו כאן אחרי הרבה שנים, הפעם לא הפסדנו אבל גם לא ניצחנו. זו תוצאה מאכזבת, בטח כשהיה מומנטום לנצח, אבל זו רק תחילת הליגה ומסתכלים הלאה".

שהר חוגג.
שהר חוגג. "צריכים להשתפר מבחינת ניצול מצבים" (דני מרון)

חלוץ הקבוצה בן שהר ציין: "אנחנו מאוכזבים מפני שלא הצלחנו לנצח אחרי שכבר עלינו ליתרון. זה מגרש קשה מול קבוצה מצוינת וידענו שלא יהיה קל. אנחנו צריכים להיות יותר מחויבים במגרש, דווקא כשאנחנו מובילים במשחק כזה קשה. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים ואת הדברים הפחות טובים נתקן במשחק הבא". שהר, שכבש את שער הבכורה שלו העונה, הוסיף: "אני מרגיש יותר טוב ואני מקווה שהגולים ימשיכו לבוא בהמשך העונה ממשחק למשחק. אנחנו כקבוצה צריכים להשתפר גם מבחינת ניצול מצבים וגם מבחינה הגנתית".

בבאר שבע מעריכים כי פציעתו של השוער ארנסטס שטקוס, שסבל מחבלה ברגלו וכתוצאה מכך הוחלף במחצית, לא חמורה והוא יוכל להתאושש וליטול חלק במשחק הליגה הבא נגד הפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי