אוהדי בית"ר קראו לרוני לוי להתפטר: "החכמה היא להתמודד"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

חלק מהקהל איבד את הסבלנות בהפסד להפועל חיפה ודרש את ראשו של המאמן, שאמר: "מודע ללחץ. הסקתי מסקנות ואעשה את שיעורי הבית שלי". גם השחקנים ספגו: "תורידו את החולצות". קריאף: "צריכים להתעורר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
מד הלחץ עלה הערב (שני) לגבהים חדשים באצטדיון טדי, לאחר שבית"ר ירושלים נוצחה 2:0 על ידי הפועל חיפה ונותרה עם נקודה אחת בלבד בתום שלושה מחזורים בליגת העל. שער עצמי של קונסטנטין העניק יתרון מוקדם (14), גידי קאניוק עלה להופעת בכורה במדי הקבוצה מהכרמל וכבש את השני (79).


בשלב מסוים חלק מהקהל איבד את הסבלנות, שרק בוז, קרא למאמן רוני לוי להתפטר ואף נטש את המגרש דקות ארוכות לפני שריקת הסיום. גם השחקנים ספגו "תורידו את החולצות", "אין לכם כבוד ו"ביזיון". אם לא די בכך, גדי קינדה, שהוחלף בדקה ה-66, ירד לספסל בזעם ואף בעט בשני בקבוקים שנקלעו בדרכו.


לוי המאוכזב אמר בסיום: "ממש לא תכננו לפתוח את העונה בצורה הזו ולהיראות כך היום. נכנסנו לא טוב ונגררנו למשחק של הפועל חיפה, רדפנו אחריהם וחטפנו שער עצמי מוזר. ברגעים הטובים שלנו לא כבשנו וחטפנו את השער השני. אחת הטענות שלי לשחקנים במחצית הייתה בנוגע לחוסר האגרסיביות שלהם".



לא לזה הוא פילל. רוני לוי (דני מרון)


על המשך הדרך: "גיבשתי מסקנות, אעשה את שיעורי הבית שלי. ברגע שאתה לא אגרסיבי מספיק, כל שאר האספקטים במשחק לא שווים כלום. אנחנו לא מספיק מסודרים הגנתית ולא מספיק נלחמים, זה הבסיס של כל קבוצה ואנחנו לוקים בחסר בעניין הזה. חסר לנו שחקן בסגנון של מיכאל אוחנה, אנחנו במ"ומ עם מספר שחקנים בעמדה הזו ואני מקווה שנמצא פתרון. אני מודע ללחץ שקיים בבית"ר ירושלים. הקהל מאוכזב ומתלונן בצדק, החכמה היא לדעת להתמודד במצבים קשים".


אופיר קריאף התקשה להסביר את ההפסד: "אי אפשר להסביר. התכוננו שבועיים, רוני הכין אותנו לשני מערכים שונים ולכל תסריט אבל היה חסר לנו את הפס האחרון, יותר להיות רעים. כדורגל יפה וכל האיכות שיש לנו לא יספיקו לליגה, כל קבוצה תבוא להיות אגרסיבית נגדנו. כולנו צריכים לעשות חשבון נפש, אני מקווה שנתחיל להתעורר על עצמנו".

"אני לא שבור, אבל היו לנו ציפיות אחרות. העונה עוד ארוכה ויש עוד המון משחקים, כבר בשבת יש לנו את קריית שמונה בחוץ ואני מקווה שנראה שם קבוצה יותר מחויבת ואכפתית". נקודה מתשע: "יש לחץ, מי שבא למועדון הזה צריך לקחת הכל בחשבון. קיווינו להיות במקום אחר אחרי שלושה משחקים. שבוע הבא צריכים להיראות אחרת. נמשיך לעבוד קשה ולציית להוראות של המאמן שבאמת מכין אותנו כראוי. רק אנחנו אשמים, הקבוצה הזאת צריכה להיות עם יותר נקודות אחרי שלושה משחקים".

 

 איבדו את הסבלנות לאחרות שלושה מחזורים. אוהדי בית"ר ירושלים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי