סילבס זכה לשבחים: "טקטיקן גדול, תכנית משחק מושלמת"

חיים סילבס, לירן סרדל
חיים סילבס, לירן סרדל | דני מרון

שמחה גדולה בהפועל חיפה לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים בטדי, המאמן קיבל מחמאות ופרגן בעצמו לסרדל, שבישל שער: "חזק באופי, שחקנים כאלה צריכים לסמל את הקבוצה". חשש לפציעה של וולשמן, שנעדר פעם נוספת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שחקני הפועל חיפה חגגו עם אוהדי הקבוצה במשך דקות ארוכות אחרי הניצחון הגדול אתמול (שני) על בית"ר ירושלים, שנראה כי הפיח רוח חדשה בקבוצה. חוסר ודאות גדול היה במועדון במהלך משחקי גביע הטוטו, בעיקר לגבי בניית הקבוצה, אבל אחרי שלושה מחזורים הפועל חיפה מדורגת במקום השלישי בטבלה, עם מספר נקודות זהה למכבי חיפה ומכבי תל אביב שניצבות בפסגה ולא פחות מכך – האדומים לא ספגו עד כה אפילו שער אחד.

במועדון הרעיפו שבחים על השחקנים ובעיקר על הצוות המקצועי ובראשו המאמן חיים סילבס: "מדובר בטקטיקן ברמה הגבוהה ביותר. צריך לזכור שכבר בדרבי היינו מצוינים בחלק ההגנתי ואז הגענו לטדי וגם שם לא ספגנו", אמרו בהפועל חיפה על סילבס והוסיפו: "תוכנית המשחק שלו עבדה בצורה מושלמת". מעבר לכך, מי שזכו למחמאות היו הקשר לירן סרדל – שמתחתן היום – ושחקן הרכש החדש גידי קאניוק, שאף התכבד בכיבוש השער השני 18 דקות בלבד אחרי שעלה להופעת בכורה.

סילבס עצמו פרגן לסרדל: "מדובר בשחקן מאוד ממושמע ואתלטי. הוא חזק באופי ובאישיות שלו ואני רוצה ששחקנים כאלה יסמלו את הפועל חיפה של העונה הזו. מעבר לכך, יש לנו סגל טוב ואני מודה ליואב כץ שעזר לי לממש את החזון שלי". המאמן סיפק גם התייחסות משעשעת ליום הבחירות ואמר: "אם הייתי יכול, הייתי בוחר באחד השחקנים שלי".

שחקן עם אופי חזק. לירן סרדל (דני מרון)
שחקן עם אופי חזק. לירן סרדל (דני מרון)

הפועל חיפה הגיעה למשחק ללא צמד הזרים ג'וניור דה סילבה ואמרי וולשמן. השניים צפויים להיבדק בימים הקרובים, כאשר החשש הגדול הוא בעיקר לפציעה של החלוץ הקנדי, שכלל לא היה בסגל גם למשחק הדרבי לפני שבועיים.

שמחה גדולה. שחקני הפועל חיפה חוגגים אמש (דני מרון)
שמחה גדולה. שחקני הפועל חיפה חוגגים אמש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי