שרצקי: "דגו לא אשם, מאמין שהוא יישאר המאמן עד תום העונה"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | ערן לוף

בעלי ק"ש לתכנית הספורט של 103FM: "אנחנו לא בלחץ. אם השופטים לא היו דופקים אותי פעמיים אולי היה אחרת". ההתאחדות: "יושבים שם 31 אנשים שלא קשורים לכדורגל". שחרור אבו אביד: "שלימתי לו סכומים של אידיוט"

(גודל טקסט)

איזי שרצקי עדיין לא בלחץ. הבעלים של עירוני קריית שמונה התראיין היום (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למצב קבוצתו, שטרם צברה נקודת ליגה אחת מאז נפתחה ליגת העל. בין היתר הוסיף שיתף שרצקי את מחשבותיו לגבי מאמנו מסאי דגו, על השחקנים שעזבו את סגלו במהלך הקיץ ודעתו על ההתאחדות לכדורגל.

הקבוצה: "אני מאמין שתהיה לנו בסוף קבוצה טובה. כרגע אני לא בלחץ, למרות המצב בליגה. אני חושב שאם השופטים לא היו דופקים אותנו פעמיים בגדול המצב שלנו היה שונה"

שחקנים שעזבו: "כל מי שעזב אותנו עד היום, רציתי שיעזוב כבר בחודש יולי. הם לא רצו ולכן שילמתי להם פיצויים כדי שילכו. מאיאד אבו עביד ביקשתי שיעזוב עוד לפני שהתחילה העונה הזו. הוא היה אצלי שלוש שנים בהן הוא היה השחקן הכי יקר שלי. הייתי אידיוט בתנאים ובשכר שנתתי לו כי בסכומים האלה יכולתי להביא כוכבים הרבה יותר גדולים".

מסאי דגו.
מסאי דגו. "אני מאמין שהוא יישאר עד סוף העונה" (מאור אלקסלסי)

על המאמן מסאי דגו: "הוא לא אשם בכלום. הוא מאמן טוב ואני מאמין שהוא יישאר עד סוך העונה. במשחק נגד הפועל כפר סבא לא היה פנדל וראו את זה טוב מאוד ב-VAR. האמת, לא כל מאמן רוצה להגיע לקרית שמונה ולהעביר גם את המשפחה שלו וגם מי שמוכן להגיע דורש משכורת כאילו הוא מאמן בתל אביב"

ההתאחדות לכדורגל: "הגשתי ערעור לבית הדין העליון על העונש שקיבלתי. אין כלום בהתאחדות לכדורגל וזה לא פלא ששינו זוארץ ברח משם. יושבים שם 31 אנשים שאין קשר ביניהם לבין כדורגל. מדי פעם הם גם נוסעים לחו"ל. בסך הכל זה בידור אחד גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי