אורן גולן: "הבאנו שחקנים מוכחים שחיכינו להם כל הקיץ"

אבו פאני
אבו פאני | אודי ציטיאט

בהפועל חדרה מרוצים מהחתמתו של אבו פאני ומצפים למשחק מול הפועל חיפה. איש עסקים מקומי עזר בהגעת הקשר מחיפה. סיסה חזר להתאמן זלקה בספק לראשון

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי קיץ ארוך, הצליחה אתמול (רביעי) הפועל חדרה להחזיר לשורותיה את הקשר מוחמד אבו פאני ממכבי חיפה. הקשר היה אחד ממטרות הרכש הראשונות של אורי גוטמן הקיץ, אך הירוקים לא שחררו אותו וכאמור העסקה יצאה לפועל, שעות ספורות לפני תום החלון. אגב איש עסקים מקומי תמך בהגעתו של אבו פאני ועזר בהפקדת ערבויות לעסקה בבקרה התקציבית.

לעומת אבו פאני, מי שעזב את חדרה ביום האחרון היה אסי גומה שהושאל להפועל רמת גן. יש לציין כי חדרה חתמה על טופס ההשאלה בדקה האחרונה של מועד העברות ורק לאחר שעה הגיע האישור מההתאחדות לכדורגל.

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן, סיכם ואמר: "אני חושב שהפועל חדרה התחזקה משמעותית והבאנו שחקנים מוכחים שחיכינו להם כל הקיץ ואנחנו מאוד שלמים עלה סגל שלנו. כל הקיץ דיברנו על אבו פאני וראינו כמה קשה היה למכבי חיפה לשחרר אותו כי מדובר בשחקן איכותי במיוחד אחרי שהצליח אצלנו בשנה שעברה ולכן חיכינו לו. גם רועי זיקרי שחקן מצוין שאורי גוטמן מאוד ציפה לו".


"הפועל חדרה התחזקה משמעותית". אורן גולן מרוצה (אודי ציטיאט)

מבחינה מקצועית ממשיכה חדרה את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון. הבלם ג'ונתן סיסה שנפצע נגד רעננה, חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק ואילו הקשר מנשה זלקה סובל מרגישות בשריר וכשירותו תתברר רק בסוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי