שטקוס ישחק נגד הפועל ת"א, שמיר וקלטינס בתמונת ההרכב

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | דני מרון

השוער שנפצע נגד אשדוד מתאמן באופן חלקי ובמועדון מאמינים שיהיה כשיר למשחק (20:10, ישיר בספורט1). ז'וסווה לא אמור להיות בסגל, בקבוצה לא פוסלים לצרף שחקן התקפה נוסף. אליגון מהנוער הושאל לבאיירן אולצנאו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הבית ביום שני מול הפועל תל אביב (20:10, שידור ישיר בספורט1). השוער ארנסטס שטקוס שעדיין סובל מכאבים ברגלו, זכר לפציעה שספג במשחק הליגה האחרון נגד אשדוד, מתאמן באופן חלקי. למרות זאת בקבוצה מעריכים כי הוא יהיה כשיר למשחק.

הקשר עדן שמיר, שנעדר מהמשחק מול אשדוד ברגע האחרון עקב וירוס שתקף אותו בבוקר המשחק, יעמוד לרשותו של ברק בכר וצפוי לחזור להרכב. גם דוד קלטינס בתמונת ההרכב מול הפועל תל אביב. חנן ממן שמציג יכולת טובה באימונים בשבוע האחרון עשוי למצוא עצמו ב-11 הפותחים, בין אם על חשבונם של רמזי ספורי או ניב זריהן.

הקשר הפורטוגלי החדש, ז'וסווה, אמנם מתאמן עם שאר חבריו ואף מציג ניצוצות, אך בשל העובדה כי לא שיחק באופן רציף מאז חודש מרץ, בקבוצה מעריכים כי ייקח לו זמן עד שיחזור לכושר שיאפשר לו לשחק, כך שהוא לא צפוי להיות בסגל למשחק הקרוב מול הפועל תל אביב.


ז'סווה. לא צפוי להיות בסגל נגד הפועל תל אביב (האתר הרשמי)

באשר לחלון העברות, אמנם בקבוצה לא הצליחו לצרף חלוץ נוסף עד לסגירת חלון העברות אתמול בערב, אך בבאר שבע לא פוסלים את האפשרות לצרף גם לאחר סגירת חלון העברות חלוץ שיהיה במעמד של שחקן חופשי. אך בבאר שבע מדגישים כי יצרפו רק חלוץ שישדרג את הקבוצה. מי שכן עבר השבוע הוא רום אליגון, חלוץ קבוצת הנוער שהושאל לעונה לבאיירן אולצנאו מהליגה הגרמנית.

אליגון. עובר לגרמניה (באדיבות הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי