פוקס עשוי לפתוח במקום אשכנזי, 300 אוהדים הגיעו לאימון

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

בלבול רואה במרכז השדה את המפתח לניצחון על מכבי תל אביב ולכן ייתכן שיכלול את הקמרוני ב-11. הקהל של מכבי חיפה תמך בשחקנים במהלך החזרה הגנרלית למשחק. מאיר ימשיך בהרכב, רוקאביצה ושועה יעלו בהתקפה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המפגש מחר (שבת, 20:30) נגד מכבי תל אביב. במועדון סימנו את המשחק כאחד החשובים בשנים האחרונות, שכן ישנה אפשרות להיאבק על התארים וכדי שזה יקרה, הירוקים צריכים לצאת מבלומפילד עם תוצאה טובה.

גם הקהל הירוק דרוך לא פחות מקבוצתו למפגש היוקרתי – כ-4,000 ירוקים הבטיחו את מקומם בבלומפילד לאחר שרכשו את הכרטיסים תוך חמש דקות וחלק מהאוהדים אף ניסו לרכוש מקומות ביציעי מכבי תל אביב.

כבר הבוקר הגיעו כ-300 אוהדים לאימון המסכם והביעו תמיכה בשחקנים לקראת המפגש עם האלופה. הקהל עודד את הקבוצה מאחורי הגדר מבלי להפריע לאימון ולא פרץ לכר הדשא. קפטן הקבוצה נטע לביא ניגש לאוהדים ואמר: "אתם נותנים לנו את הלב. אנחנו רוצים לשמח אתכם ולעשות שרק יהיה לנו טוב לכל המשפחה הירוקה שלנו".


יפתיע ויכלול את ז'אנדו פוקס בהרכב? מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, גם לאחר האימון המסכם, בלבול טרם החליט לגבי ההרכב ונראה כי הוא עשוי בכל זאת לפתוח עם ז'אנדו פוקס. המאמן סבור כי הקבוצה שתשלוט במרכז השדה תצא עם ידה על העליונה, לכן ייתכן שהוא יכלול את הקשר הקמרוני ב-11 ולא מן הנמנע שזה יהיה על חשבון יובל אשכנזי. רז מאיר יפתח על חשבונו של ארנסט מאבוקה וניקיטה רוקאביצה וירדן שועה צפויים לעלות בחלק ההתקפי. יאניק ווילדסחוט עשוי לקבל דקות משחק ראשונות בליגה, בעוד המגן איקוום אוטין ככל הנראה יישאר מחוץ לסגל.

הרכב משוער: גיא חיימוב, רז מאיר, עופרי ארד, עאיד חבשי, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (ז'אנדו פוקס), צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי