גוטמן: "התוצאות של הפועל חיפה עד כה לא משקרות"

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

מאמן הפועל חדרה דרוך לקראת המפגש עם האדומים מהכרמל: "הם קבוצה מאומנת, אסור לאבד ריכוז לשנייה". על הסגל הסופי של קבוצתו: "יש מרקם אנושי טוב". אבו פאני ולבאבידי צפויים להיות בסגל, זלקה בספק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המפגש עם הפועל חיפה ביום ראשון הקרוב (שידור ישיר בספורט4 החל מ-20:00), כשהרצון בקבוצה הוא להמשיך ביכולת הטובה מהניצחון על הפועל רעננה במחזור האחרון. במועדון מודעים לכך שהפעם מדובר במשחק שונה ולכן, לא מן הנמנע שאורי גוטמן יחליט לעלות עם שלושה בלמים.

מוחמד אבו פאני, אחרון המצטרפים לקבוצה שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה ביום האחרון של חלון ההעברות, צפוי להיות בסגל למשחק. גם המגן דיאא לבאבידי צפוי להיות ברשימה, אחרי היעדרות בת חצי שנה בעקבות פציעה. הקפטן מנשה זלקה עדיין בספק להתמודדות.

אורי גוטמן התייחס לסגל הסופי ולמשחק הקרוב: "השלמנו את בניית הסגל והתחזקנו בעמדות שרצינו. יש לנו מרקם אנושי טוב מאוד בקבוצה. הפנים קדימה, הפועל חיפה קבוצה מאומנת, שלא ספגה שער העונה ועם הרבה שחקנים מוכשרים שמשתתפים במשחק ההתקפה. התוצאות שלהם עד כה לא משקרות. יחד עם זאת, השחקנים שלנו נותנים לי הרגשה שיש על מי לסמוך. אם רוצים לחזור עם תוצאה טובה בראשון, אסור לנו לאבד ריכוז לשניה אחת במשחק חוץ כזה קשה".

אבו פאני ייכלל בסגל חדרה לראשונה. (אודי ציטיאט)
אבו פאני ייכלל בסגל חדרה לראשונה. (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי