חוגג הגיע לאימון ושוחח עם השחקנים: "קיבלנו שתי סטירות. תלמדו מהרעב של ערן זהבי"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים הגיע לבית וגן ודיבר עם השחקנים: "אופי מנצח כישרון, אתם צריכים להרים את הראש שלכם ומהר. נגד הפועל חיפה איבדתם את הביטחון. הבעלים דיבר עם רוני לוי ויוסי בניון ונתן להם גיבוי מלא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הגיע הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה על מנת לעקוב אחר ההכנות לקראת המשחק מחר מול קריית שמונה (20:10, שידור ישיר בספורט4), כפי שהוא עושה כמעט בכל יום שישי. הבוקר בחר בעלי הקבוצה לשוחח עם השחקנים לפני תחילת האימון.

"אתם צריכים להרים את הראש שלכם ומהר", אמר הבעלים והוסיף: "יש פער גדול מפתיחת העונה לבין תחילת הליגה, אבל בסופו של דבר, הדרך מנצחת גם רגעים של חוסר מזל. האיכות של הקבוצה הזאת לא נעלמה. צריך להיות בפוקוס בייחוד שמפסידים, לשמור על קור רוח, להיות חדים ומפוקסים. אז נכון, הייתה כאן תקלה, אבל אתם צריכים לזכור כל הזמן ולהכניס לעצמכם לראש שאתם קבוצה חזקה".

"נגד הפועל באר שבע הצגתם משחק טוב, אבל אז קיבלנו שתי סטירות. נגד הפועל רעננה היינו צריכים להיות יותר חכמים. בעטתם 15 פעמים לשער, בעוד שהם בעטו פעמיים וכבשו פעמיים. תהיו חייבים ללמוד איך לפתוח בונקר, איך לשחרר את הלחץ שלכם".


משה חוגג שוחח עם שחקני בית"ר ירושלים לפני האימון (האתר הרשמי)

"אנחנו קבוצה צעירה, בלי הרבה ניסיון, אבל אם שחקנים כאן רוצים להגיע רחוק, הם צריכים להראות אופי, ואופי חשוב יותר מכישרון. שחקנים כאן חייבים לקחת מנהיגות, חייבים לשדר עוצמה. אנחנו בית"ר ירושלים, וקבוצות תמיד רוצות נגדנו יותר".

"נגד הפועל חיפה פתחתם טוב, ואז ספגתם גול. ברגעים האלה נמדד אופי, ברגעים כאלה צריכים לבוא ולקחת מנהיגות. הקהל של בית"ר הוא קהל מדהים, וגם אם הוא מלחיץ, אתם צריכים לקחת מזה את המוטיבציה ולהבין איפה אתם משחקים. במקום להמשיך ולשחק כדורגל חכם, איבדתם את הביטחון. שם צריכים לבוא לידי ביטוי החדות, המנהיגות, והרצון להצליח. קחו לדוגמה את ערן זהבי, על זה שהוא כישרוני אין עוררין, אבל מה שהפך אותו להיות שחקן כל כך גדול זה הרעב האינסופי שלו והאופי, וזה הדבר המהותי".

"קיבלנו שתי סטירות, אבל עכשיו יש לכם הזדמנות לצאת לדרך חדשה. תזכרו שכל שחקן שמגיע לשחק נגד בית"ר ירושלים מגיע במוטיבציית שיא. אנחנו קבוצה חזקה, ואני שומע כל הזמן עד כמה חדר ההלבשה בריא וטוב, ואני שמח על זה. קחו את עצמכם בידיים ותהפכו את הקערה על פיה. אני סומך עליכם ועל הצוות המקצועי שתעשו את זה כבר ממחר".


"תלמדו מערן זהבי" (אודי ציטיאט)

לאחר השיחה עם השחקנים נכנס משה חוגג לחדר המאמנים, שם שוחח גם עם המאמן רוני ועם המנהל המקצועי יוסי בניון ואמר לשניים כי הם מקבלים גיבוי מלא למרות הפרסומים שישנה כוונה לזעזע את המערכת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי