אלמוג כהן כשיר ויפתח, גם ויקי כחלון יחזור להרכב

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אודי ציטיאט

קפטן נתניה, שהיה חולה בתחילת השבוע, ערך שני אימונים מלאים ויעלה בהרכב, גם הקפטן השני יפתח. בנוסף גם אביב אברהם ויחמיר היקה ישובו ל-11. דראפיץ' וברדה הזהירו מפני חוליית ההתקפה הפועל כפר סבא

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר תוצאת התיקו המאכזבת בתחילת השבוע מול בני יהודה, מכבי נתניה תחזור מחר (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט4) לביתה ותנסה לשמור על מאזן מושלם, כשתארח את העולה החדשה הפועל כפר סבא.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הקפטן אלמוג כהן, שנעדר מאימונים בתחילת השבוע אך ערך אימונים מלאים בימים חמישי ושישי ויפתח בהרכב, לצידו של כהן, צפוי לפתוח אביב אברהם, כאשר נתניה צפויה לשחק במערך 4-4-2 כאשר ניקו אולסק יפתח על הספסל.

מי שיחזור להרכב הוא הקפטן השני ויקי כחלון, שרשם במהלך השבוע אימונים טובים וזכה למילים טובות מהמאמן סלובודאן דראפיץ', כאשר רומן גולובארט, דולב אזולאי ובורחה הררה הספרדי ישלימו את חוליית הגנה.


ניקו אולסק. יפתח על הספסל (אודי ציטיאט)

בקישור, יחמיר היקה, שנכנס כמחליף מול בני יהודה ובלט, יזכה לקרדיט ויפתח באגף השמאלי, כבצד השני צפוי לפתוח גבי קניקובסקי. גיא מלמד, ישחק מול הקבוצה בה החל את קריירת הבוגרים ויקווה לרשום שער בכורה בליגה."הפועל כפר סבא היא קבוצה טובה ומסוכנת", אמרו צוות המאמנים לשחקנים באסיפה שנערכה לפני המשחק, בה גם הזהירו מחוליית ההתקפה של האורחת.

בינתיים, מי שלא יהיה בסגל גם הפעם הוא הבלם טים הויבך, שהחל בהליך שיקום זכר לקרע בשרירי הבטן ממנו הוא סובל, כשהוא צפוי לחזור לסגל בתוך שלושה שבועות עד חודש.


גיא מלמד. יפגוש את קבוצת נעוריו (אריאל שלום)

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, רומן גולוברט, דולב אזולאי, בורחה הררה, אלמוג כהן, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי