"אם לא ננצח את חדרה, הניצחון על בית"ר יישכח"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | דני מרון

אחרי הערב המרשים בטדי, האדומים מקווים לרשום ניצחון ביתי ראשון העונה נגד החבורה של אורי גוטמן. סילבס הזהיר מלוסיו, התלבטות בין בלילתי לקאניוק. פרנסיסקו יעבור מבחן כשירות. בקבוצה מעריכים: יהיה כשיר

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה שררה אווירה טובה השבוע בעקבות ניצחון החוץ על בית"ר ירושלים. הקבוצה מקריית חיים מדורגת במקום השני בליגה, והיא אחת משלוש קבוצות שטרם ספגו שער העונה. למרות היכולת הטובה, חיים סילבס ערך השבוע מספר שיחות וביקש מהשחקנים לשמור על רמת הריכוז שהציגו נגד בית"ר, גם במשחק הקרוב נגד הפועל חדרה. 


המאמן הזהיר את שחקניו משחקני ההתקפה, ובעיקר מלוסיו, שכבש צמד במחזור האחרון נגד הפועל רעננה. במועדון הבהירו לקראת המפגש: "המשחק מול חדרה חשוב יותר מהמשחק נגד בית"ר ירושלים. אם לא ננצח, פתיחת העונה תישכח".  סיבה נוספת לחשיבות המשחק היא העובדה שהאדומים עדיין לא ניצחו במשחק בית העונה.


מבחינה מקצועית, סילבס היה שבע רצון מה-11 שניצחו בטדי, אך באימונים האחרונים ניסה לתרגל גם שיטה של ארבעה שחקני הגנה. במידה ויבחר לעלות בשיטה הזאת, אלי בלילתי צפוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת גידי קאניוק, וניקולה גולאן או לירן סרדל ישחקו בעמדת המגן השמאלי.



פרנסיסקו ג'וניור. יעבור מבחן כשירות (מאור אלקסלסי)


בחלק ההתקפי, נס זמיר ועדן בן בסט צפויים להמשיך לקבל את הקרדיט, פרנסיסקו ג'וניור יעבור מבחן כשירות לאחר האימון המסכם ורק אז תתקבל ההחלטה האם להכלילו בסגל. בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק. אמרי וולשמן לעומת זאת ככל הנראה ייעדר פעם נוספת.


הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, ניקולה גולן, אלי בלילתי (גידי קניוק), קווין טאפוקו, לירן סרדל, גילי ורמוט, נס זמיר ועדן בן בסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי