אבו פאני צפוי לפתוח נגד הפועל חיפה, לבאדיבי יחזור לסגל

אבו פאני
אבו פאני | אודי ציטיאט

קשר הרכש יערוך הופעת בכורה מחודשת בסמי עופר, המגן שנעדר חצי שנה מהמגרשים יחכה להזדמנות על הספסל: "אם נגיע דרוכים ומרוכזים כמו במשחק נגד רעננה, אין שום סיבה שלא נחזור עם נקודות"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:4 המרשים על הפועל רעננה בשבוע שעבר, בהפועל חדרה רוצים להמשיך את הרצף גם נגד הפועל חיפה. בקבוצה של אורי גוטמן מרוצים מההצטרפות של מוחמד אבו פאני, שצפוי לערוך כבר מחר (ראשון) את הופעת הבכורה המחודשת שלו בהרכב הפותח, על חשבונו של הקפטן מנשה זלקה, שסבל מפציעה במהלך השבוע ולא התאמן באופן סדיר.

התלבטות נוספת של המאמן היא בחלק הקדמי, כשסלים עמאש עשוי לאבד את מקומו לטובת שגיא דרור. בחדרה זוכרים היטב את הניצחון הראשון העונה במסגרת גביע הטוטו על הפועל חיפה, ומקווים לשחזר את ההישג גם בליגה: "אין שום סיבה שלא נחזור מסמי עופר עם נקודות. אם נגיע דרוכים ומרוכזים כמו במשחק האחרון מול רעננה, נחגוג גם הפעם" אמרו בקבוצה.

מי שצפוי להיכלל לראשונה בסגל הוא דיא לבאבידי. המגן היה אחד מהשחקנים המשמעותיים של חדרה בעונה שעברה, אך נפצע לקראת סיום העונה ונעדר כחצי שנה מהמגרשים. לאחרונה חזר לאימונים מלאים וכעת יחכה להזדמנות שלו מהספסל.


דיא לבאבידי. יחזור לסגל אחרי חצי שנה (אודי צטיאט)

הרכב משוער: אוסטין אגידה, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, ג'ונתן סיסה, יהב גורפינקל, ג'ורג' פוצ'יבה, מוחמד אבו פאני, סלים עמאש (שגיא דרור), רועי זיקרי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי