שלומי אזולאי ייעדר נגד הפועל רעננה: "אין תירוצים"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | דני מרון

אחרי התיקו 2:2 נגד באר שבע, בקבוצה מעיר הנמל מקווים לשמור על המומנטום למרות היעדרותו של הקשר המצטיין: "נצטרך להשלים את החסר, אנחנו לא פייבוריטים". התלבטות בין דוד לגוזלן וגם: האזהרה לשחקני ההגנה

(גודל טקסט)
מ.ס. אשדוד תצא מחר (ראשון) לאצטדיון המושבה שם תפגוש את הפועל רעננה, לאחר התיקו 2:2 המלהיב נגד הפועל באר שבע. הקבוצה מעיר הנמל סימנה את הפלייאוף העליון כמטרה העונה, והיא עדיין בלתי מנוצחת אחרי שלושה מחזורים מפתיחת העונה.


במועדון עבדו לאורך כל השבוע על ההבדל ביכולת נגד קבוצות 'קטנות' לקבוצות 'גדולות' בליגה. המאמן רוני אוואט אמר לשחקנים: "בשום מגרש אנחנו לא נשחק כקבוצה שמתבטלת ונגיב על המהלכים במגרש. בבית ובחוץ, נהיה הקבוצת היוזמת ונשחק כדורגל התקפי".


לקראת המשחק אמר המאמן: "אנחנו לא פייבוריטים נגד הפועל רעננה. יש זמן כי אנחנו רק בפתיחת העונה. מדובר בקבוצה טובה ומאומנת שאף פעם לא קל נגדה. שלומי אזולאי פצוע ובסגל שלנו יש שחקנים שצטרכו להשלים את החוסר. אין תירוצים".



רוני אוואט הזהיר: "אנחנו לא פייבוריטים" (דני מרון)




שלומי אזולאי, שפתח את העונה מצוין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא ייכלל בסגל מחר. להרכב הפותח יחזור הקפטן רועי גורדנה, שלא פתח בהרכב נגד הפועל באר שבע אך נכנס כמחליף. 


במהלך השבוע, הצוות המקצועי עבד הרבה על מרכז השדה, והזהיר את שחקני ההגנה משלשות שחקני ההכרעה של הפועל רעננה: אור דסה, יוג'ין אנסה וקייס גאנם. אוואט ואוחיון מתלבטים לגבי מספר עמדות בהרכב הפותח, כשהעיקרית היא בין בנצי מושל ליצחק אספה, ובין שובל גוזלן לדין דוד.

 

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל ( יצחק אספה ), טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, שובל גוזלן ( דין דוד ), יעקב בריהון, שגיב יחזקאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי