"ההפסד לחדרה היה מביך. כולם מבינים מה צריך לעשות"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

הקבוצה מהשרון תנסה להתאושש מהתבוסה במחזור הקודם נגד הקבוצה הלוהטת מעיר הנמל. קורצקי: "הפקנו לקחים, אנחנו יכולים לנצח". אנסה: "נצטרך לחזור ליסודות שלנו כקבוצה". ירדן כהן וקייס גאנם עשויים לעזוב בינואר

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד 4:0 להפועל חדרה, הפועל רעננה תארח מחר (ראשון) את מ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה. בשבוע החולף, מנחם קורצקי והצוות המקצועי התרכזו בניסיונות להוציא את הקבוצה מהתחושות הקשות שנבעו מהתבוסה.


בנושא אחר, לאחר שהעסקה עם בית"ר ירושלים נפלה, המגן השמאלי ירדן כהן, הביע אכזבה אך השלים עם העובדה שיישאר ברעננה לפחות עד חודש ינואר. ובכל זאת בקבוצה של מנחם קורצקי החליטו שהשחקן לא ייכלל בסגל בשל אירועי השבוע האחרון והוא יוחלף בעמית כהן . גם החלוץ קייס גאנם עשוי לעזוב בינואר, כשמכבי ת"א והפועל באר שבע הביעו עניין. 


יממה לפני המשחק נגד הקבוצה מעיר הנמל, גורם במועדון אמר לספורט1: "ההפסד להפועל חדרה היה מביך, דווקא אחרי ניצחון על בית"ר שהיה אמור לתת את הדחיפה קדימה. השחקנים מבינים מה הם צריכים לעשות מחר ואין צורך לכוון אותם בדיבורים מעבר לאימונים".



ירדן כהן. עשוי לעזוב בינואר (אריאל שלום)



גם המאמן מנחם קורצקי, דיבר לקראת ההתמודדות: "הסקנו את המסקנות אחרי ההפסד הלא קל לחדרה. הפקנו את הלקחים כדי לחזור ליכולת שלנו מלפני המשחק הזה. אשדוד מגיעה במומנטום טוב ויש לה המון שחקנים עם יכולות אישיות, נצטרך להיערך בהתאם. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה".


יוג'ין אנסה אמר: "לא היה פשוט להתאושש מההפסד, אנחנו צריכים לחזור ליסודות שלנו כקבוצת כדורגל. אנחנו יודעים היכן נקודות החולשה שלנו ומצפים לתוצאה טובה.


הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, דויד מתאוס, עמית כהן,, בן בנימין, אביחי ידין, אור דסה, קרלוס ריבס, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי