מרקו בלבול: "אני מאוד מאוכזב, הפסדנו במבחן חשוב מאוד"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן מכבי חיפה התאכזב לאחר הפסד הבכורה העונה נגד האלופה והודה: "לא היינו מסוכנים, קצב המשחק לא היה טוב". על ההחלטה לספסל את שרי: "יש לי סגל רחב מאוד עם הרבה אופציות בהתקפה, בחרתי בחזיזה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)
 מכבי חיפה הגיעה למשחק נגד מכבי תל אביב כמוליכת הטבלה הגאה וקיוותה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה, אלא שהירוקים נכנעו 1:0 ורשמו הפסד בכורה העונה. בסיום המשחק הודה המאמן מרקו בלבול שקבוצתו אכזבה בגדול. מעבר לכך הוא הסביר את החלטתו לפתוח עם צ'רון שרי על הספסל


המאמן מרקו בלבול אמר בסיום:  "אני מאוד מאוכזב, אני חושב שלא פתחנו את המשחק טוב, איבדנו כדורים ולא שלטנו במשחק. את כל המאבקים הפיזיים במרכז המגרש הפסדנו. לא היינו מסוכנים ולא יצרנו מצבים".

על שיטת המשחק: "ברגע שעברנו לקו של ארבעה שחקני הגנה הפריסה הייתה יותר טובה, היינו יותר דומיננטיים אבל קצב משחק ורמת המשחק לא היו מספיק טובים והיינו עלולים לספוג את השער השני ומבחינתי זה משחק טוב. אין לנו הרבה זמן עד למשחק נגד מכבי נתניה ונצטרך להתאושש. צריך להמשיך הלאה ולשפר את הדברים שהיינו פחות טובים בהם היום".



עאיד חבשי ורז מאיר מאוכזבים (דני מרון)
 

על הפציעה של חיימוב: "יש סיבות לכך שהחילוף התעכב. ברגע שהוא ביקש להתחלף –  ביקשנו עוד התייעצות קטנה ולאחר מכן הבנו שאין ברירה ולכן התבצע החילוף. ג'וש כהן עשה משחק מעולה, החילופים שביצענו היום היו כפויים וזה השפיע מאוד על תוצאת המשחק לדעתי".

על כך שמכבי חיפה הייתה צריכה לתת הצהרה ולא סיפקה אותה: "זה היה מבחן חשוב ואני מסכים שהיו ציפיות, הקהל היה נפלא ואכזבנו את עצמנו וגם אותם. אבל אני לוקח מהמשחק הזה את זה שלא ויתרנו ובמחצית השנייה הלכנו ותקפנו וניסינו אך לא היינו מספיק איכותיים ויצירתיים".

על צ'רון שרי: "יש לי סגל מאוד מאוד רחב ועמוק עם הרבה מאוד אופציות בחלק הקדמי. הסיכויים שלי הם נטו מקצועיים. אני מחפש עוד מהירות לשטח ועוד אחד על אחד לעומק. דולב או שרי היה צריך לפתוח ובסוף החלטתי לפתוח עם דולב. לצערי היום מכבי חיפה הפסידה וזה לא שחקן כזה או אחר".

 

שרי. פתח על הספסל (מאור אלקסלסי)
 


דולב חזיזה ניסה להסביר: "מחצית ראשונה לא מספיק טובה שלנו, לא הגענו מוכנים וספגנו שער מקרי. במחצית השנייה כבר נראינו הרבה יותר טוב וניסינו לחפש את שער השוויון. נצטרך להתעשת כמה שיותר מהר. העונה ארוכה, זה בסה"כ המחזור הרביעי. נרצה לנצח את מכבי נתניה בבית ביום רביעי. "עשינו הכל כדי לנצח אבל לצערנו זה לא קרה".

על הפציעות שהשפיעו: "זה השפיע כי מדובר בשחקנים חשובים. זה קצת פגע בקצב המשחק אבל היינו חייבים לדעת לכבוש. הכדור לא נכנס". בהמשך נשאל על כך שפתח בהרכב במקום שרי: "בלבול דיבר איתי לפני המשחק, ניסיתי לתת הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח, אני מבחינתי מוכן בכל משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי