אוהדי בית"ר לחוגג: "יודעים היכן לומד הבן שלך", יגיש תלונה במשטרה

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

מחברי ארגון לה פמיליה תקפו את בעלי בית"ר מילולית לאחר המשחק. מהמועדון נמסר: "נחצה קו אדום, הקללות לאשתו היו בעלות אופי מיני". רפואה מועמד לק"ש, דגו אמר בסיום: "לא ארים ידיים"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה מחזורים אפשר לומר לבית"ר ירושלים, ברוכה הבאה לליגה. קבוצתו של רוני לוי אחרי נקודה אחת בשלושה משחקים פגשה את הקבוצה הצפונית בליגה קריית שמונה, שעדיין לא צברה נקודה והקבוצה הירושלמית השיגה 0:2 מרשים בזכות שערים של גדי קינדה ותמיר עדי ורשמה את ניצחון הליגה הראשון.  מנגד, מעמדו של מסאי דגו התערער אחרי ההפסד הרביעי ברציפות וקריית שמונה נותרה במקום האחרון בטבלה כאשר כבר עלה שמו של המאמן קובי רפואה. האחרון אימן בעבר בקבוצת הנוער של קריית שמונה ומוערך על ידי איזי שרצקי שרצה את רפואה מספר פעמים בשנים האחרונות.

גם במחנה של בית"ר לא שקט – לאחר המשחק הלילה, נסע משה חוגג עם אשתו למסעדה באסור ועל פי עדי ראיה כמה מאוהדי הקבוצה קיללו אותו בעת ששהה שם. השניים עזבו את המקום. הקללות לעברו של חוגג הגיעו על רקע תביעות שהגיש נגד מספר אוהדים ואלו פתחו במחאה על כך. בסוף השבוע הגיבה בית"ר לאחר שבלה פמיליה פרסמו הודעה המגנה את התביעות שהגיש חוגג נגד האוהדים. חוגג הבהיר כי האוהדים שיפרו את המדיניות שקבע ייתבעו.  יש לציין כי במהלך האוהדים קראו לעברו של חוגג: "נלך לבית הספר של הבן שלך". ולטענת אחד הנוכחים במקום איימו להגיע לשם. בעקבות כך מתכוון להגיש מחר בבוקר תלונה במשטרה. יש לציין כי בנו של חוגג לא נכח במקום.

לאחר המקרה מבית"ר נמסר: "הלילה, לאחר ניצחון הקבוצה בקריית שמונה נחצה קו אדום. בזמן שמשה חוגג ישב לאכול יחד עם אשתו, כמה מחברי ארגון לה פמיליה קיללו באופן מכוער ובזוי את בעלי הקבוצה, כשהקללות לאשתו היו בעלות אופי מיני. בנוסף לכך אחד מחברי הארגון איים שיגיע לבית הספר של בנם, בן ה-7. בבוקר תוגש תלונה במשטרה.".


מתכוון להגיש תלונה במשטרה. משה חוגג (דני מרון)

דגו אמר בסיום: "כל המשחקים לפני בית"ר ירושלים היינו טובים והגענו להרבה מצבים, זה היה משחק הכי גרוע שלנו ונתנו להם כבוד. אני מבחינתי הפסד מאוד קשה ושבוע הבא חדרה. תמיד אני מנסה למצוא פתרונות וחשבתי שנוכל להקשות על בית"ר, אבל ברגע שפותחים את המחצית עם ספיגה, צריך לרדוף אחרי כולם. באמת שהעונה ארוכה ואני מכיר את השחקנים ויש תקופות כאלו ואני מאמין שזה ייעצר ואני לעולם לא ארים ידיים".

על עתידו המקצועי: "כל מה שיגידו בתקשורת אני מקבל, אנחנו במצב שכל מה שאומרים זה נכון, ולגבי עתידי יש לי בוס שיש בינינו שיתו פעולה טוב וצריך להרים את השחקנים וצריך לצאת לדרך חדשה".


קובי רפואה. יחליף את מסאי דגו? (אודי ציטיאט)

מנגד, רוני לוי שהשיג ניצחון בכורה אמר: "בהכנה ובגביע הטוטו הייתה יכולת יותר טובה מאשר היום, היה משחק טוב שלנו התחלנו אותו מציין שמרנו את קש על 0 איומים, הם הגיעו להמון מצבים עד המשחק שלנו, הכרענו את המשחק אחרי הרבה מאוד הזדמנויות, היה לחץ לסיים את המשחק, היה קשה להשיג את הניצחון הראשון, כל משחק שונה מתחילת ההכנה הצגנו יכולת טובה, הביטחון נפגע שאתה לא מציג יכולת טובה, היה חשוב להשיג את הניצחון . גמר גביע הטוטו זה משחק חשוב מאוד אנחנו משחקים מול יריבה חזקה מאוד נתכונן בהתאם לקחת את הגביע".

ההופעה של עדי: ההצבה של תמיר עדי בהרכב זה לא היה אומץ, והוא מראה גם במבחנים שהוא שחקן מוכשר שעובד ברצינות, אני עדיין מצפה ממנו להרבה יותר ועדיין צריך לשים את הרגליים על הקרקע. מה הציפיות מהעונה: "אני לא אוהב הצהרות, אני חושב שאם קבוצה תעשה מספר תוצאות טובות נוכל לדבר אבל אנחנו עדיין לא שם".


רוני לוי. "מוקדם לדבר על הצהרות (מאור אלקסלסי)

תמיר עדי שכבש את השער השני, אמר: "שמח מזה וזו זכות להיות פה. כל הקריירה שלי נלחמתי בשיניים, כנראה שהזמן שלי הגיע. זה משהו שצריך לבנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי