טורה לא ישחק נגד כפ"ס, תורג'מן: "ידענו שנסבול והרבה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | עדי אבישי

מאמן נס ציונה עדיין מחפש ניצחון בכורה, אך נשאר אופטימי: "הדרך תוכיח את עצמה ותביא תוצאות". אכזבה במועדון מכך שדוטארי לא פתח למרות האיחור ומכמות הקהל שהגיעה למושבה (רק 325 אוהדי הקבוצה)

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה עדיין ללא ניצחון העונה, כשאתמול ספגה הפסד נוסף 1:0 מול בני יהודה באצטדיון המושבה. גורם במועדון אמר לאחר המשחק: "בשבוע שעבר לאחר תוצאת התיקו בבלומפילד מול הפועל תל אביב, האמנו כי הגענו רשמית לליגת העל, אך אתמול על כר הדשא ראינו דברים אחרים, עדיין לא התחברנו והולכת להיות דרך קשה העונה, נמשיך בתהליך ונאמין במועדון".

אכזבה ענקית קיימת מאוהדי הקבוצה, כשרק 325 מהם הגיעו למשחק ואליהם נוספו 602 אוהדי בני יהודה. בנס ציונה טוענים בראש שפוף, כי במשחקי ליגה א' מגיעים יותר אוהדים לצפות במשחקים. עוד לפני המשחק נרשם אירוע משמעתי, כשבלם הרכש הארגנטינאי פרנסיסקו דוטארי איחר להתכנסות השחקנים ובתגובה לכך הוצא מההרכב על ידי עמיר תורג'מן וראה את המשחק מהספסל. עם זאת, בסביבת המועדון טוענים כי היה אפשר להסתפק בוועדת משמעת לדוטארי ולאפשר לו להשתתף במשחק למרות האירוע.

מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן אמר בסיום: "נצטרך להמשיך להיאבק, אנחנו נסבול הרבה וידענו את זה. הדרך תוכיח את עצמה ותביא תוצאות כי אנחנו מתקדמים במסלול שאנחנו רוצים. הפסדנו את המשחק במחצית הראשונה, שהייתה לא טובה ואני שמח על הגישה, העבודה ושיפור היכולת במחצית השנייה. כולם צריכים להבין, שלהגיע למצבים זה לא מספיק, בסופו של דבר מה שקובע הוא מבחן התוצאה".

עמרי גלזר. הפסד נוסף לעולה החדשה (עדי אבישי)
עמרי גלזר. הפסד נוסף לעולה החדשה (עדי אבישי)

אם לא די ביכולת הדלה, העולה החדשה סובלת ממכת פציעות וחסרונם של אופיר מזרחי וסהר לוי מורגש ואליהם מצטרפים רז שטיין והרכש מהפועל תל אביב שי אליאס. אתמול, נפצע והוחלף סייקו טורה בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, הוא ייבדק מחר ולא ישחק נגד הפועל כפר סבא ביום רביעי. יונתן לוי סיים עונש הרחקה ויעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הקרוב.

חלון ההעברות אמנם נסגר, אבל תורג'מן דורש לצרף חלוץ זר ומי שאמור לחתום כפי שפורסם כאן אתמול, הוא חלוץ סגל נבחרת ניג'ר מוסא מאזאו, שנחת אתמול בישראל וצפה במשחק. מאזאו, שהיה מבוקש במכבי פתח תקווה הוא שחקן חופשי ויכול לחתום בכל קבוצה, בכל עת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי