בבני יהודה הודו: "משחק קשה לצפייה", ליואיץ' נחת וחתם

עמית זנטי
עמית זנטי | עדי אבישי

על אף היכולת החלשה, במחזיקת הגביע מרוצים מההעפלה למקום השני: "חשוב להידבק לפלייאוף העליון". דוס סנטוס זכה לשבחים על הופעת הבכורה שלו, הקשר הסרבי השלים את מעברו לקבוצה ויצטרף לאימונים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה גברה אמש (שבת) 0:1 על סקציה נס ציונה והעפילה למקום השני בטבלה אחרי מכבי תל אביב, אלא שבקבוצה הגדירו את המשחק כאחד הגרועים ביותר שלה בשנים האחרונות. מחזיקת הגביע כמעט שלא יצרה מצבי הבקעה ושיחקה חלש מאוד. גורם בקבוצה אמר בסיום: "זה היה משחק קשה לצפייה. משחק חלש מאוד שלנו, אבל השורה התחתונה הכי חשובה – לקחנו עוד שלוש נקודות. בשלב הזה, חשוב להידבק לפלייאוף העליון ולא חשובה הדרך".

המאמן יוסי אבוקסיס התנצל בעמדת הראיונות בפני אוהדי הקבוצה על התצוגה החלשה ובמועדון מקווים לראות שיפור ביכולת כבר במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל ת"א באצטדיון בלומפילד ביום שבת. בצוות המקצועי היו לפני המשחק לא מעט חששות בנוגע לכשירותם של אלבן פנישי ואיסמעילה סורו, שסבלו בימים האחרונים מפציעות והיה ספק גדול לגבי שיתופם במשחק. פנישי וסורו עשו מבחני כשירות, לפני שריקת הפתיחה ובעצה משותפת של הצוות המקצועי, יחד עם הצוות הרפואי של הקבוצה, הוחלט לשתפם ובסופו של דבר, שניהם פתחו בהרכב. 

מי שערך אמש הופעת בכורה במדים הזהובים, הוא אליסון דוס סנטוס, שחתם בשבוע שעבר בקבוצה ופתח בהרכב הראשון. דוס סנטוס נכנס בצורה חלקה למערך שלושת הבלמים של בני יהודה ובקבוצה החמיאו לו על הופעה שקטה ובטוחה, גם אם היריבה סיכנה מאוד את השער של אמיליו זובאס. אמש (שבת) נחת בישראל, הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ", שסיכם על חוזה לשנתיים בשבוע שעבר, הגיע ארצה, עבר את הבדיקות רפואיות במועדון ויצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה אחרי שחתם על חוזהו.

שחקני בני יהודה חוגגים. מחזיקת הגביע במקום השני (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי