לויטה בהיכון להפועל ת"א, טאהא, שמיר, ממן ומרין בתמונת ההרכב

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | דני מרון

שטקוס הפצוע ינסה להתאמן זכר לפגיעה באשדוד, אבל סיכוי גדול ששוער המשנה הוא שיפתח בין הקורות (שני, 20:10 בספורט1). בכר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, משפחתו של הקשר מקוסטה ריקה הגיעה לישראל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע עושים מאמצים להכשיר את השוער ארנסטס שטקוס לקראת משחק הליגה מחר (שני, 20:10 בספורט1) מול הפועל תל אביב. כידוע, הליטאי נפגע בירך במשחק הליגה הקודם מול מ.ס אשדוד והוחלף במחצית.

במהלך השבוע האחרון השחקן התקשה להתאמן ובקבוצה החליטו שלא להעמיס עליו, בתקווה שיהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב. אם גם באימון היום השוער ימשיך להתלונן על כאבים ולא יצליח לערוך אימון מלא, מי שיפתח במקומו הוא אוהד לויטה.

על פי הערכות, מאמן הקבוצה, ברק בכר, צפוי לערוך מספר שינויים, בייחס להרכב שפתח במשחק מול אשדוד. הבלם לואי טאהא והקשרים עדן שמיר, חנן ממן וג'ימי מרין נמצאים בתמונת ההרכב. מרין, אגב, יזכה לתמיכת בני משפחתו שהגיעו לביקור בישראל והם יהיו אורחי המועדון במשחק מול הפועל תל אביב. קשר הרכש הפורטוגלי, ז'סוואה, שעדיין לא מצוי בכושר משחק, לא צפוי להיכלל בסגל.

שחקני הקבוצה ירצו לסדר למאמן ברק בכר מתנת יום הולדת, בדמות ניצחון על הפועל תל אביב, זאת לאחר שבכר ציין אתמול יום הולדת 40. יש לציין שב"ש לא הפסידה בביתה להפועל ת"א מאז עונת 2012/13. הקבוצה תקיים היום הרמת כוסית חגיגית לקראת ראש השנה באולם אירועים הסמוך לעיר.


מרין. המשפחה תומכת מקרוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי