גרופר צפוי לפתוח נגד ב"ש, אינברום ואלטמן יסופסלו

עומרי אלטמן מאוכזב
עומרי אלטמן מאוכזב | דני מרון

אביטן מתכנן לבצע שינויים לקראת משחקה של הפועל ת"א בטרנר - פירסמן יוסט למרכז ההגנה, שיורכב משלושה בלמים. טרם הוחלט מי מבין ג'ראפי או ינקו יפתח בין הקורות. קיירמה, עבו אביד וקמארה בספסל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בצל פתיחת העונה הרעה של הפועל תל אביב, המאמן ניסו אביטן סיים היום (ראשון) את הכנותיו למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע, שיתקיים מחר באצטדיון טרנר. האדומים מאמינים כי הם מסוגלים להשיג ניצחון ליגה ראשון תחת אביטן, אשר יוריד מעט את מפלס הלחץ בחודורוב ויעניק למערכת הלחוצה מעט אוויר לנשימה.

כפי שנראה באימון המסכם, עדיין לא ברורה זהות השוער שיפתח בהתמודדות בבירת הנגב, ונראה שההחלטה בין יואב ג'ראפי ואריק ינקו תתקבל רק מחר. חוליית ההגנה תורכב משלושה בלמים כשמרוויס פירסמן יפתח כבלם, ואילו דני גרופר יוצב בעמדת המגן השמאלי.

סטפן ספירובסקי המקדוני, שהציג יכולת טובה בהופעת הבכורה שלו ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור. מאור בוזגלו ושחר הירש יאיישו את החלק הקדמי. מי שיחכו להזדמנות מהספסל יהיו אור אינברום ועומרי אלטמן, כמו גם פרנסיס קיירמה ושני השחקנים שהצטרפו לאחרונה – המגן איאד עבו אביד והחלוץ דמבה קמארה.

אביטן. מחפש ניצחון ליגה ראשון (דני מרון)
אביטן. מחפש ניצחון ליגה ראשון (דני מרון)

הרכב משוער: אריק ינקו (יואב ג'ראפי), עידן כהן, מרווין פירסמן, אוראל דגני, רז שלמה, דני גרופר, ניר לקס, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג, מאור בוזגלו, שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי