אוואט: "הצדק נעשה. חשוב שלא הפסדנו, מאוכזב שלא ניצחנו"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

מאמן אשדוד דיבר לאחר ה-1:1 הדרמטי נגד הפועל רעננה: "הלחץ נתן את אותותיו. גם אם היינו מפסידים, שמח שהצעירים שיחקו טוב". גורדנה: "יכול להבין את בזבוז הזמן". קורצקי: "הבלגן בסיום? צעקות של אחרי משחק"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד עדיין ללא הפסד ליגה, גם אחרי ארבעה מחזורים. היום (ראשון) הקבוצה הדרומית היתה זקוקה לשער נהדר של רועי גורדנה בתוספת הזמן כדי לסיים ב-1:1 עם הפועל רעננה, אבל זה הספיק לנקודה ולשקט לפחות לעוד שבוע. בסיום המשחק נשמעו צעקות מכיוון הירידה לחדר ההלבשה, ואחדים מהשחקנים החליפו קריאות וטראש טוק.

מאמן אשדוד רוני אוואט הגיב על כך: "אין לי מה להתייחס, אני לא ראיתי באופן אישי מה קרה. אפשר להבין את זה, כי הם ספגו גול בתוספת זמן. מעדיף להתמקד במה שקרה במגרש".

מאוכזב שלא ניצחו: "לכעוס אי אפשר כי זה טבעי, קבוצות עושות הכל כדי לנצח. רעננה עשתה הכל כדי לנצח וזה לא הצליח לה. הצדק נעשה, הבקענו גול יוצא מן הכלל ועדיין אני בתחושת החמצה".

"הגול של רועי גורדנה עשה צדק", הוסיף אוואט, "אבל אני אגיד יותר מזה. לי גם אם הייתי מפסיד את המשחק, הדי אן איי של אשדוד השפיע. היו פה שלושה שחקנים בני 18 מהנוער, והם עשו משחק יוצא מן הכלל. גם אם הייתי מפסיד הייתי יוצא עם גאווה עליהם. אני מאוד מרוצה מהגישה שלהם".

גורדנה.
גורדנה. "היינו צריכים לדעת איך לנצח" (עדי אבישי)

היכולת על המגרש: "יכולנו לשחק יותר טוב. לרגעים מסוימים לא עבדנו נכון, היינו צריכים לשחק דרך האגפים, אבל הלחץ נתן את אותותיו. אני חושב שמי שקיבל את ההחלטה הנכונה זה רועי גורדנה עם הניסיון שלו, ואני שמח שיצאנו עם נקודה. חשוב שלא הפסדנו, מאוכזבים שלא ניצחנו".

השארת בריהון מחוץ לסגל: "זאת היתה החלטה מקצועית, אני רואה את השחקנים שמגיבים טוב באימונים. יעקב היה קצת חולה, בסופו של דבר החלטתי לקחתי את השחקנים שעבדו במהלך השבוע".

רועי גורדנה סיכם: "לדעתי היינו צריכים לנצח את המשחק. במחצית השנייה רק אנחנו היינו במגרש, רעננה חיפשה איך לשמור את היתרון. לפחות יצאנו עם נקודה".

בזבוז הזמן של רעננה בדקות הסיום: "לגיטימי לבזבז זמן, אני יכול להבין אותם. הם לא מעניינים אותי. היינו צריכים למצוא פתרונות יותר מהר, נראה את הווידאו ונתקן. הלאה למשחק הבא".

קורצקי.
קורצקי. "המחצית הראשונה היתה אחת הטובות שלנו העונה" (מאור אלקסלסי)

החתמת סילבסטר שתשפיע על מעמדו: "זה בריא למועדון, זו אחת המסקנות שהצוות השיג. זה יעשה טוב לכולם, תחרות זה דבר טוב, במיוחד לשחקן הישראלי. זה רק יעשה טוב לקבוצה".

מאמן הקבוצה המפסידה מנחם קורצקי לא היה רגוע: "לא היה בלגן בסיום, אלה היו צעקות של אחרי משחק. לא צריך לנפח דברים. לצוות השיפוט אין לי טענות, לא היה על מה להתלונן".

ההבדל בין המחציות: "אחרי מחצית ראשונה שהיתה אחת הטובות שלנו השנה ירדנו אחורה יותר מידי, נתנו לאשדוד להשתלט על המשחק. היו כמה פציעות שגרמו לנו לחזור אחורה, עדי נמני שיחק עם מפשעה תפוסה. זה כואב להפסיד בדקה ה90 אבל צריך להיות אמיתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי