בן בסט זעם במחצית: "זה לא מקצועי, רוצים לתפוס כותרות"

עדן בן בסט, קווין טאפוקו
עדן בן בסט, קווין טאפוקו | מאור אלקסלסי

חלוץ הפועל חיפה התפרץ בחדר ההלבשה לאחר שהוחלף בהפסקה בהפסד 2:1 לחדרה. במועדון יעמידו אותו לוועדת משמעת: "אסור שזה יעבור לסדר היום". סילבס על ההפסד: "הענישו אותנו", גוטמן: "לא מסתכלים לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה מחזורים מוצלחים, הפועל חיפה ספגה הערב (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה עם 2:1 להפועל חדרה בבית. עדן בן בסט עורר סערה בקבוצה מהכרמל לאחר שהוחלף במחצית ולא אהב את ההחלטה. הוא בעט בחפצים בחדר ההלבשה וצעק: "זה לא מקצועי, אנשים רוצים לתפוס כותרות אבל לא עליי".

גורמים בחיפה הופתעו מהתנהלותו של החלוץ ומתכוונים להעמידו לוועדת משמעת. גורם במועדון אמר: "אסור שדבר כזה יעבור לסדר היום. אף אחד כאן לא מעל המועדון וכולם צריכים לקבל כל החלטה בכבוד".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס התייחס למשחק: "היינו צריכים לתרגם את היכולת לשערים בחצי השעה הראשונה. הם הענישו אותנו במחצית הראשונה, זה הפך לתרחיש של רדיפות. יש כרוניקה כזאת של משחקים שלא צריך הרבה כדי לכבוש, ויש משחקים שחסר לך את הבעיטה האחרונה. היינו יכולים גם לספוג את השלישי, אבל מצד שני נלחמנו עד הסוף והיינו קרובים לחזור למשחק. הם הצליחו להוציא אותנו מהשלווה עם בזבוזי זמן, מאחל להם בהצלחה ומקווה שנצליח בהמשך".

סילבס.
סילבס. "היינו יכולים לספוג את השלישי אבל כמעט חזרנו" (מאור אלקסלסי)

מצטער על המערך איתו עלה: "אני לא מצטער על כלום, במערכים מסוימים עוד נפסיד משחקים. ננתח ונראה מה לא עבד, יכול להיות שעשינו טעות. אם התוצאה היא תוצאה שלילית, לא היינו במיטבנו. זה הכדורגל, לפעמים המשחק מתגלגל לטובתך ולפעמים אתה צריך הרבה כדי להבקיע. המשחק התפתח לטובתם ולנו זה הלך ונהיה קשה. ניסינו לחזור, הפסדנו, ממשיכים הלאה. עוד נפסיד משחקים, הראש שלנו קדימה".

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן שמח, אבל הודה בסיום: "יצאו לי עוד כמה שערות לבנות מהדקות האחרונות. אבל זה מתוק ושמח, כי הפועל חיפה קבוצה טובה. מגיעה מילה טובה לשחקנים שלנו. מגיעה מילה טובה לקהל שהרגשנו אותו היום".

הקבוצה עלתה למקום הרביעי: "אנחנו לא מסתכלים לפלייאוף העליון, בעונה שעברה חדרה הפתיעה את עצמה. זה קלישאתי אבל נלך משחק משחק ונעשה את המקסימום. נעשה כמה שיותר נקודות על מנת להשאיר את הקבוצה בליגה, זאת המטרה הראשונית".

אורי גוטמן.
אורי גוטמן. "למדתי הרבה מאבוקסיס" (דני מרון)

שיחק בשיטה של אבוקסיס: "גם מיוסי אבוקסיס למדתי הרבה וכמובן מאלי גוטמן שנתן לי הרבה עם השנים. אבל מאמן צריך להתאים את עצמו למקום ולשחקנים, ואני שמח שדברים מתחברים. צריך להישאר עם רגליים על הקרקע. בשבוע הבא פוגשים את קריית שמונה שלא הלך להם, נקווה להוציא תוצאות טובות".

הדיבורים שהוא צריך לעזוב: "אני חושב שבנוגע לכל קבוצה, לבוא לנתח אחרי שני משחקים אם מתאים או לא זה מוקדם מדי. אני שמח, השחקנים נתנו לי הרגשה טובה והכי חשוב לראות שחקנים שמתקדמים ממשחק למשחק בתוך המבנה הקבוצתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי