החשש התאמת: ריבאס סובל מקרע ברצועות וגמר את העונה

יוג'ין אנסה, קרלוס ריבאס
יוג'ין אנסה, קרלוס ריבאס | אודי ציטיאט

בהפועל רעננה עוד מנסים לעכל את ה-1:1 נגד אשדוד כתוצאה משער בתוספת הזמן, אבל בנוסף התבשרו כי הקולומביאני נפצע קשה וככל הנראה יוקפא לטובת חלוץ זר חדש שיגיע. הבעלים אשר אלון התאכזב מהיכולת

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

למרות התבוסה 4:0 להפועל חדרה, הפועל רעננה האמינה כי היא תוכל להתאושש כבר במשחק הקרוב נגד אשדוד, והיא אכן הייתי קרובה לניצחון כאשר הובילה 0:1 כבר במחצית הראשונה, אבל רועי גורדנה הרס את החגיגה עם שער בדקה ה-90. 

הבעלים אשר אלון לא אהב את היכולת של קבוצתו ואמר בסיום: "אכזבה גדולה ומשחק גרוע שלנו. אם היו משחקים עוד מספר דקות הפועל רעננה הייתה מפסידה את המשחק הזה".

ולמרות האמור לעיל, בעיה גדולה עוד יותר שנפלה על הפועל רעננה היא הפציעה הקשה שספג החלוץ הקולומביאני קרלוס ריבאס – שגמר את העונה. כפי שחששו ברעננה, ריבאס סובל מקרע ברצועות הברך וכעת אמור לעבור ניתוח שישבית אותו עד סיום העונה. כעת, עכשיו בתאום עם השחקן, הכוונה של ראשי הפועל רעננה היא להקפיא את כרטיסו ולצרף חלוץ זר אחר שאינו רשום במועדון אחר ויכול להצטרף כשחקן חופשי. 

לקראת המשחק הבא של הקבוצה בשבת נגד הפועל באר שבע, שחקנים נוספים שעלולים להיעדר מהמשחק הם צמד המגנים עמית כהן ועדי נמני.


קרלוס ריבאס חוגג עם יוג'ין אנסה. כרטיס השחקן יוקפא (אודי ציטיאט)

לאחר המשחק אתמול אמר המאמן מנחם קורצקי: "היינו צריכים את הניצחון על אשדוד לאחר ההפסד להפועל חדרה. היה חשוב להשיג ניצחון 0:1 מגעיל למען הביטחון שלנו. חזרנו אחורה מוקדם מדי כשיש לנו עודפים של שחקנים שחזרו מפציעות כמו קייס גאנם שחזר לשחק מוקדם מדי מהפציעה וההחמרה בפציעה של עדי נמני שלא היה יכול לעזור התקפית ולעלות קדימה. כואב לקבל גול בדקה כזו ואני לא זוכר מצבים גדולים של אשדוד. היא קבוצה איכותית ויש לה אופי לחזור שהיא חוזרת מפיגור בשערים".

לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע: "עדיין אי אפשר לדעת את מצבם של השחקנים הפצועים. נתכונן ונגיע מוכנים".

מנחם קורצקי. "היה חשוב לעשות 0:1 מגעיל"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי