מנכ"ל הפועל חיפה התלונן על תקיפה, מאמן הנערים נחקר

אורן שטרלינג
אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

לפי גורמים בקבוצה, שיחה בין אורן שטרלינג לדלויה עלתה לטונים גבוהים בעקבות סכסוך מתמשך, כל צד טען שהותקף על ידי השני וניידת משטרה הגיעה למתחם האימונים. לידן לספורט1: "הוא איים שיגמור לי את הקריירה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מאמן קבוצת הנערים של הפועל חיפה, לידן דלויה, נלקח לחקירה על ידי משטרת ישראל אחרי שמנכ"ל המועדון, אורן שטרלינג, התלונן על תקיפה מצדו של המאמן.

דלויה, ששימש בעונה שעברה כאנליסט של חיים סילבס בקבוצה הבוגרת, נמצא בסכסוך עם שטרלינג מזה מספר שבועות. דלויה רצה לחזור לעבודתו בבוגרים, אך סילבס הבהיר כי קודם יצטרך להגיע להסדר עם המנכ"ל. דבר הוביל לדבר ושיחה שנערכה בין השניים, כך לפי אנשים במועדון, עלתה לטונים גבוהים וגרמה לשטרלינג לפנות למשרת ישראל בטענה לתקיפה.

על פי אותם עדי ראייה, גם דלויה התלונן על איומים מצדו של שטרלינג. לידן דלויה מסר לספורט1 בתגובה: "לצערי, ההתנהלות של אורן היא לא משהו חדש כלפיי. מדי שבוע הוא מדבר בצורה לא נאותה כלפיי וגם היום, כשהגעתי למתחם האימונים, הוא אמר לי 'אין לך מה להיות פה. אגמור לך את הקריירה'. הפעם, בניגוד למדי שבוע, ההבדל הוא שבחרתי להגיב ולכן קרה מה שקרה עם המשטרה". כשנשאל דלויה אם הוא מתכוון לעזוב את הפועל חיפה בעקבות האירועים, הוא הבהיר שההחלטה תתקבל לאחר שיחה עם יואב כץ.

מנכ"ל הקבוצה אורן שטרלינג אמר: "הוא נכנס אלי למשרד בהיותי עם טכנאי בזק. הבהרתי לו שאני לא יכול להיפגש עמו כרגע והוא יצא והתחיל לקלל אותי. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה, זה קרה גם בעונה שעברה עם זכיין הבגדים. היום, לאחר שראיתי לאן זה מוביל, החלטתי להזמין משטרה. אביו שעובד במשטרה אמר לו להזמין ניידת נגדי. הניידת שהגיעה לקחה אותו לחקירה. דודו ועוד בני משפחתו שלחו לי הודעות לוותר לו ומעבר לזה לא ארחיב". מהפועל חיפה נמסר כי דלויה כלל לא אנליסט ולא עובד העונה בבוגרים, אלא רק במחלקת הנוער". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי