אבו פאני: "מכבי חיפה לא ברמה מטורפת – אני לא פחות טוב מאף אחד שם"

מוחמד אבו פאני, לירן סרדל
מוחמד אבו פאני, לירן סרדל | מאור אלקסלסי

הקשר, שהושאל בפעם השנייה מהכרמל להפועל חדרה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והבהיר: "לא רוצה שיחזירו אותי בינואר בתור שחקן משלים". על מרקו בלבול: "יכול להיות שהוא לא החזיק ממני"

(גודל טקסט)

אחרי שהושאל בפעם השנייה ממכבי חיפה להפועל חדרה ורשם בכורה אתמול (ראשון) בניצחון 1:2 על הפועל חיפה בסמי עופר, הקשר מוחמד אבו פאני דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לכך שהוא נאלץ לעזוב את קבוצת נעוריו בפעם השנייה.

אבו פאני הסביר: "לשחק בהרכב של מכבי חיפה זה קשה, אבל אפשרי. זו לא קבוצה ברמה מטורפת שאתה לא יכול להשתלב ב-11. אני לא פחות טוב מאף קשר שם ואני חושב שהוכחתי את זה במהלך העונה שעברה. בניגוד למכבי חיפה, בחדרה אני אשחק כך שאני שמח על המעבר וחושב שהוא יעשה לי טוב".

על כך שמכבי חיפה יכולה להחזיר אותו בינואר, כפי שעשתה בעונה שעברה: "זה המועדון הכי גדול בארץ, אבל אני לא רוצה שיהיה מצב שיחזירו אותי בינואר ואמצא את עצמי על הספסל או מחוץ לסגל. אם יחזירו אותי בתור שחקן משלים, אעדיף לסיים את העונה בחדרה. אם הייתי נשאר בחדרה בעונה שעברה, אולי היה הסיפור שלי כיום היה שונה לחלוטין".

על מרקו בלבול: "יכול להיות שהוא לא החזיק ממני, אבל הוא זה שהחזיר אותי מהפועל חדרה בעונה שעברה".

המטרה של הפועל חדרה: "כולם מנצחים את כולם בליגה הזו והסגל שלנו טוב מאוד, כך שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים. אפשר לעשות פלייאוף עליון, זה לא כזה רחוק. לפני כל עונה מסמנים יורדות בטוחות, אבל זו העונה השנייה שחדרה מפתיעה את כולם. הקבוצה שלנו מחוברת, חיבור בין השחקנים זה מאוד חשוב. יש קבוצות עם שחקנים טובים מאיתנו, אבל הן לא מצליחות כי אין חיבור בין השחקנים".

העבודה תחת אורי גוטמן: "זה מאמן צעיר שכיף לעבוד איתו. אני עדיין לא מכיר אותו מספיק, רק ממחלקת הנוער של מכבי חיפה. אני מכיר את הסגנון שלו וכיף לי לעבוד עם מישהו שקרוב לגילאים שלנו. הוא נכנס ממש טוב לנעליים של ניסו אביטן. הוא נותן את הטון בחדר ההלבשה ואנחנו סומכים עליו במאה אחוז".


מאמין שיש לו מקום בהרכב מכבי חיפה. מוחמד אבו פאני (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי