בהפועל ת"א מאוכזבים מבוזגלו ומאלטמן: "לא הגיעו לליגה"

עומרי אלטמן, מאור בוזגלו
עומרי אלטמן, מאור בוזגלו | דני מרון

במועדון מודים שבמזל נגמר 3:0 בב"ש ומנסים להבין מדוע שחקנים רבים מציגים יכולת ירודה, ביניהם עידן כהן: "לפני שנה מכבי חיפה הציעה עליו הרבה כסף". מחמאות לקמארה, אביטן ביקר את ה-VAR וטען: "הסוף לא קרוב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הנפילה של הפועל תל אביב נמשכת. הקבוצה של ניסו אביטן מחפשת את ניצחון הבכורה שלה לעונת 2019/20 גם אחרי ארבעה מחזורים בליגת העל, כשאתמול (שני) ב"טוטו טרנר" זה הסתיים ב-3:0 כואב להפועל באר שבע. במועדון הודו לאחר המשחק ש"רק במזל" זה הסתיים בשלושה כדורים ברשת של אריק ינקו.

למרות הפסד נוסף, כבר תשעה משחקים ללא ניצחון כולל גביע הטוטו, ראשי המועדון הבהירו גם אמש כי מעמדו של המאמן ניסו אביטן אינו עומד על הפרק וכי עבודתו תואמת את רצון המועדון. יתרה מכך, במועדון מצהירים שהתוצאות יגיעו כבר בשבת נגד בני יהודה. למרות כל זאת, אוהדי הפועל תל אביב הניפו אתמול ביציע בטרנר שלטים לבנים נגד הבעלים בדרישה מהם למכור את המועדון וחלקם קרא למאמן ניסו אביטן להתפטר.

אביטן הודה על תמיכת הבעלים כשאמר אחרי ההפסד: "אני יודע באיזה עולם אני חי וכשאתה לא מייצר תוצאות במשך תקופה, אז זה בעייתי. המועדון תומך בי ונכון שבדרך כלל כשנותנים גיבוי אז הסוף קרוב, אבל אני לא מרגיש ככה. לא מתעסק במה שלא תלוי בי, אמשיך להילחם על המקום שלי יחד עם השחקנים. אנחנו רק במחזור הרביעי וזה לא זמן לשנות מטרות, אנחנו עדיין מאמינים בעצמנו וגם במצבנו רק במרחק שלוש נקודות מהפלייאוף העליון. אנחנו לא צריכים להילחם על החיים, אלא על התוצאות ועל היכולת".

מה שכן הוציא את אביטן משלוותו הוא החלטת צוות שופטי ה-VAR, שפסלו את שערו של דמבה קמארה עקב נגיעת יד: "אני לא אוהב את מה שה-VAR עשה לכדורגל. בהתחלה תמכתי, אבל זה הורס את הכיף של המשחק. עד כה ההחלטות הלכו נגדי, השופטים מבזבזים את הזמן של הקבוצות ויש יותר מדי עצירות. אתה לא יודע מתי לשמוח אחרי גול וגם אחרי הילוכים חוזרים לא תמיד השופט יודע מה להחליט".


אביטן. אי אפשר לומר שהוא מחובבי ה-VAR, לפחות בינתיים (דני מרון)

מי שהיה זה משחק לא פשוט עבורו הוא מאור בוזגלו, שחזר ל"טרנר" והפעם במדי הפועל תל אביב. במועדון עדיין ממתינים עדיין לפריצה ולמנהיגות של הקשר שעונד את סרט הקפטן, כמו גם את של עומרי אלטמן שחזר מפנאתינייקוס. השניים מתקשים לתרום עד כה ובמועדון אמרו על כך: "בוזגלו ואלטמן עדיין לא הגיעו לליגה. הם הפנים של הקבוצה, אבל גוררים את שאר השחקנים לחוסר עוצמה".

במועדון ישנן גם טענות ליכולת של מרווין פירסמן, שהוא בין האחראים לשער הראשון שספגה הקבוצה ובוודאי לשער האחרון, לאחר שהכשיל את בן ביטון ברחבה. גם המגן הימני עידן כהן נמצא בירידה מתמשכת ביכולתו, מאז נפגע בשרירי הבטן. בהפועל תל אביב ציינו אתמול באשר למגן: "בתחילת העונה שעברה הייתה לאחים ניסנוב הצעה כספית גבוהה על עידן כהן ממכבי חיפה. אי אפשר להבין את הנפילה ביכולתו העונה".


אלטמן ובוזגלו. "עדיין לא הגיעו לליגה" (דני מרון)

נראה כי כבר נגד בני יהודה בשבת יוצב איאד אבו עביד בעמדת המגן הימני, כשישנה גם האפשרות שאבו עביד יוצב כבלם יחד עם רז שלמה, כך שאוראל דגני יהיה המגן הימני. דגני, אגב, הרגיש כיווצים בשרירי המפשעה בדקות הסיום וירד מהמגרש עוד לפני שריקת הסיום. היום או מחר דגני יעשה צילום לאבחון מדויק יותר, כדי להכשירו למשחק הקרוב בסוף השבוע.

לעומת זאת, במועדון מרוצים מהיכולת של הרכש הגינאי דמבה קמארה שאחרי הופעת בכורה לא רעה, כאמור הוא הבקיע שער שנפסל רק לאחר שהשופט ארז פפיר ניגש בעצמו למצלמות ה-VAR, הזכיר להם את לוסיו מרניאו – חלוץ הפועל חדרה שהיה מבוקש הקיץ בהפועל ת"א: "היה כיף לראות את האושר שלו בשער לפני שנספסל. הוא שחקן חזק, שחי את המשחק – בדיוק מה שחיפשנו". במועדון גם ציינו לטובה את עמנואל בואטנג, בעוד דווקא סטפן ספירובסקי הציג משחק פושר למדי במרכז השדה.


קמארה. אפילו השמחה שלו בשער הסבה אושר זמני (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי