איציק ניסנוב: "עשו לאביטן רצח אופי בתקשורת, מקווה שיישאר הרבה שנים"

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב ושרון ניסנוב | עדי אבישי

עתידו של המאמן ("מוקדם להסיק מסקנות"), פתיחת העונה ("גם לפני שנה לא ניצחנו סיבוב שלם"), התקציב ("החמישי בליגה, לא נשתולל), מכירת הקבוצה ("המועדון כבר 9 שנים על המדף"). בעלי הפועל ת"א מדבר על הכל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הובסה אמש (שני) 3:0 על ידי הפועל באר שבע באצטדיון טרנר, דבר  שהותיר את קבוצתו של ניסו אביטן ללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורים ובעקבות כך המשיכו סימני השאלה לגבי בניית הקבוצה וכמובן עתידו של ניסו אביטן. בעלי הקבוצה איציק ניסנוב התראיין הערב (שלישי) ברדיו 103FM ודיבר על הכל.

פתיחת העונה: "כרגע המצב לא טוב, בסך הכל מחזור רביעי ואני מאמין שיהיה בסדר, יש לנו את הסבלות. הסגל בסך הכל בסדר, מעט חסר ביטחון, אבל אני מאמין שיהיה בסדר. אני לא כל כך חושב שצריך להסיק מסקנות אחרי ארבעה משחקים, לא בגזרת השחקנים ובטח לא בצוות המקצועי, נחכה עד המחזור העשירי".

"הזיכרון קצר, לצערי שנה שעברה, שיחקנו סיבוב שלם ללא ניצחון. לא שאני מצפה שזה יקרה השנה, אבל סיבוב שלם לא ניצחנו וגם אחרי זה לא פיטרנו. צריך לחכות, יש המון שחקנים חדשים בקבוצה וברור שכרגע זה לא נראה טוב".


"לא צריך להסיק מסקנות אחרי ארבעה משחקים" (דני מרון)

הלחץ סביב ניסו אביטן: "הפועל תל אביב זה תמיד לחץ, לא משנה מתי. אפילו אחרי ההפסד אחד יש לחץ מצד התקשורת הקהל, צריך לדעת לחיות עם זה. צריך לקחת החלטות נכונות. אנחנו מאוד מאמינים בניסו וכרגע לא מסתדרים הדברים ואני מאמין שימצא את ההרכב שישיג תוצאות".

אם תעשו שינוי האם תוכלו לממן את כל השינויים: "התקציב של הפועל תל אביב הוא באזור ה-17 מיליון שקל ואני חושב שהוא גבוה משל מכבי נתניה ולדעתי החמישי בגודלו בליגה ואם לא נצליח כנראה שהייתה טעות בבחירת השחקנים. לא נשתולל ולא נוביל את הקבוצה לגירעון כלכלי, כמעט כל הקבוצות בליגה נמצאות בגירעון וכיום הפועל תל אביב לא חייבת לאף אחד שקל".

האם תמכרו את הקבוצה: "לצערי הקבוצה נמצאת שמונה או תשע שנים על המדף ואין מישהו שבא ורוצה לקנות את הקבוצה, יכול להיות שזה בגלל הקומץ של הקהל ואולי אנשים נרתעים, אני לא יודע למה, הלכה למעשה אין מישהו שרוצה לקנות את הקבוצה".


"בעונה שעברה לא פיטרנו את המאמן אחרי סיבוב שלא ניצחנו". אביטן יישאר בהפועל ת"א? (דני מרון)

"אני מדבר גם בתור אוהד, אנחנו לא הבעלים האידאליים של הפועל תל אביב, למכבי ת"א, באר שבע ולמכבי חיפה יש בעלים אידאליים ואנחנו לא שם וגם לא התכוונו להיות שם. אני לא חושב שזה נכון למועדון לומר שאנחנו למכירה, כל מי שמתעניין ברכישת קבוצה יודע שהפועל תל אביב למכירה. מהיום שטביב עזב את הפועל תל אביב היא על המדף. שיהיה מישהו רציני נתפנה תוך 10 דקות. אם יהיה מישהו שייתן תקציבים של 50 מיליון שקלים, אני את החלק שלי ייתן בחינם ואם לא נעשה את החישובים שלנו".

מה יהיה בעתיד: "אני חושב שהפועל תל אביב יש סגל שחקנים טוב, שצריך להיות במקום הרבה יותר גבוה ממה שצריך להיות, יש שלושה שחקנים נבחרת, אלטמן בגיל 22 כמעט משך את הקבוצה לבד, אינברום, בוזגלו, הבאנו חלוץ בנוסף לדמארי. אני באמת חושב שיש קבוצה טובה".

בחזרה לעמדת המאמן, מדוע העסק לא עובד: "ניסו אביטן עושה עבודה מאוד טובה בהפועל תל אביב, יכול להיות שצריך לעשות בדק בית לכל המערכת למה זה לא עובד? איך שחקן כמו זיקרי לא מצליח כאן, פעם שחקנים באו מקבוצות אחרות וכן היו טובים. הצענו לניסו אביטן חוזה, הוא עובר רצח אופי בתקשורת וחשבנו לתת לו גיבוי ואני מקווה שהוא יוכיח לכולם שייקח את קבוצה למקום להרבה יותר טוב".


עומרי אלטמן. "בגיל 22 משך את הקבוצה לבדו" (דני מרון)

"ההתנהלות היום יומית שלו מצוינת. חורה לי שבגלל שהוא לא מדליף נגד ההנהלה, אז לא צריך להפוך אותו לבובה. הוא לוקח את כל ההחלטות לבד, הוא בחר את השחקנים לבד. הוא אמר אני רוצה את השחקן הזה והזה, לא בחרנו עבורו שום שחקן".

על האכזבה ממאור בוזגלו: "אתה מצפה שאכנס לשמות של שחקנים, זיקרי כבר לא בהפועל תל אביב ולכן דיברתי עליו. יש לא מעט שחקנים שמרוויחים לא מעט כסף והם צריכים למשוך את הפועל תל אביב למקומות טובים וכרגע זה לא קורה, אתם עם כמה שחקנים נפלו מכבי חיפה. לדעתי בהרבה מאוד קבוצות שחקנים לא מצליחים ויש לזה הרבה סיבות וזה יכול לקרות גם אצלנו".

בעיית החלוצים: "הבאנו עכשיו חלוץ ואתמול הוא היה לא רע לפי דעתי. אני חושב שדמבה קמארה ייתן הרבה גולים, בואו נראה מה יהיה".


דמבה קמארה. "מאמין שייתן הרבה גולים" (דני מרון)

לסיכום הבהיר פעם נוספת הבעלים כי מעמדו של אביטן יציב: "אני יכול לומר משהו אחד, אני מאוד מאמין מקווה שניסו יישאר הרבה שנים בהפועל תל אביב וצריך לתת לו את הזמן להצליח. אני חושב שהיחסים שלו עם השחקנים מאוד טובים. יכול להיות ששחקן אחד או שניים שלא אוהבים אותו אבל זה קורה בכל קבוצה. לא יהיו שום תזוזות ואני מקווה שהרבה אחרי המחזור העשירי. אני לא חושב שחילופי מאמנים עושים טוב, בכל קבוצה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי