כחלון נטש את האימון של מכבי נתניה, התלבטות בקישור

ויקי כחלון
ויקי כחלון | דני מרון

במועדון מחפשים את הניצחון שיאפשר להם להתעלות, המגן שפגוע בקרסול לא עבר מבחן כשירות ונשלח לצילום. רועי קהת או יחמיר היקה יפתחו, התלבטות גם בין גיא מלמד ליונס מלדה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאורך כל השבועות האחרונים מדברים במכבי נתניה על משחק מכונן, בו יוכלו להתעלות ולהשיג ניצחון שיוכל להכניס אותם חזק לעניינים, כשמחר (רביעי, 20:10, ישיר בספורט4), החניכים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ייצאו לאצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה במטרה לחזור עם אותו ניצחון מיוחל.

"דווקא במשחקים כאלה אפשר להתעלות" אמרו שחקנים בקבוצה. "אנחנו זוכרים את המשחק בשנה שעברה בסיבוב הראשון שהגענו במצב לא טוב והשגנו ניצחון שהביא לנו מומנטום".

נתניה תיאלץ להסתדר מחר ללא הקפטן השני ויקי כחלון, שסובל מכאבים בקרסול זכר למשחק מול הפועל כפר סבא בשבת ולא הצליח להתאמן הערב. כחלון, שלא עבר את מבחן הכשירות, לא יהיה בסגל ובמקומו יפתח המגן הימני מוחמד זבידאת.


לא יהיה בסגל נגד מכבי חיפה. ויקי כחלון (עדי אבישי)

בקישור, מקומם של אלמוג כהן וגבי קניקובסקי מובטח כאשר אביב אברהם, סתיו פיניש, יחמיר היקה ורועי קהת מתחרים על שתי עמדות. יונס מלדה, שנכנס כמחליף מול כפר סבא ובישל את שער השוויון לאביב אברהם עשוי גם הוא לפתוח כשצוות המאמנים יכריע בינו לבין גיא מלמד.

הרכב משוער: דני עמוס, מוחמד זבידאת, רומן גולוברט, דולב אזולאי, בורחה הררה, אלמוג כהן, אביב אברהם (סתיו פיניש), גבי קניקובסקי, רועי קהת (יחמיר היקה), גיא מלמד (יונס מלדה), פאטוס בצ'יראיי

עוד באותו נושא: ויקי כחלון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי