נתניה בהלם: "הרגשנו ששיחקנו נגד קבוצה מהליגה האירופית"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | מאור אלקסלסי

היהלומים ספרו משחק נוסף ללא ניצחון, הפעם הובסו 3:0 על ידי מכבי חיפה: "היה נראה שזה לא כוחות". אכזבה מבצ'יראי שמיהר לרדת לחדר ההלבשה, אלמוג כהן לקח קשה את ההפסד. כחלון סובל מדלקת ובספק למשחק נגד בית"ר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הלם גדול במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (רביעי) 3:0 למכבי חיפה. אם לאחר אובדן הנקודות להפועל כפר סבא בשבת בנתניה עוד יכלו לתרץ את העובדה בשער המאוחר שספגו עקב פנדל שלטענתם לא היה, במשחק בסמי עופר הציגו החניכים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה את אחד ממשחקיהם החלשים בשנים האחרונות וכלל לא היו קרובים לאיים על הירוקים.

"שיחקנו על הפנים. המשחק הזה נגמר כבר במחצית הראשונה", הטיבו שחקנים בנתניה לתאר את התחושות, "זה היה נראה במחצית הראשונה שזה לא כוחות. לא הצלחנו להתמסר ולא להגיע למצב אחד. הייתה הרגשה שאנחנו משחקים מול קבוצה בליגת האירופית. הקבוצות הגדולות כנראה גדולות עלינו. אנחנו צריכים שכולם יהיו טובים אצלנו וכולם רעים בקבוצה השנייה".

גם השיחה של המאמן סלובודאן דראפיץ' עם שחקניו במחצית ("תילחמו על החיים שלכם") לא עזרה, כשהמאמן נראה שפוף ומאוכזב מהיכולת. גם הקפטן אלמוג כהן לקח קשה את ההפסד ונראה מעט עצבני בסיום. עיקר האכזבה מגיעה מכיוונו של פאטוס בצ'יראיי, שלא מצליח לשחזר את היכולת של העונה שעברה ואמש, הוחלף במהלך המחצית השנייה ומיהר לרדת לחדר ההלבשה, ממנו שב כעבור מספר דקות, כאשר מי שליווה אותו לאורך כל הדרך היה מנהל הקבוצה ברק בדש.


חזר לספסל בילווי של בדש. בצ'יראי (מאור אלקסלסי)

"אני לא זוכר מחצית כמו הראשונה שלנו במשחק הזה אף פעם" הודה אחד מצמד המאמנים, שי ברדה. "זו תקופה מאתגרת. אנחנו צריכים להיות קבוצה פחות שבעה. צר לי בפני הקהל, אבל יש לנו מספיק ניסיון להחזיר את הקבוצה למקום שהיא צריכה להיות בו. אנחנו עם 6 מ-15 וציפינו ליותר. גם שלקחנו 5 מ-9 נראינו לא טוב. זה כבר לא משנה התוצאה, אנחנו צריכים להיראות כמו שהרגלנו את האנשים".

בעניין אחר, המגן הימני ויקי כחלון, שהוצא מהסגל לאחר שנפגע בקרסולו ולא עבר מבחן כשירות באימון המסכם, עבר שלשום צילום אולטרסאונד שהצביע על קרע קטן בגיד של הקרסול. הקפטן השני של הקבוצה, שסובל גם מדלקת באותו איזור, צפוי לנוח שבוע מאימונים והוא עשוי לחזור להתאמן בסוף השבוע הבא, כשהוא עדיין בספק למשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון בעוד שבוע וחצי. נתניה תערוך היום אימון, כשמחר ובימים שני ושלישי יינתנו לשחקנים ימי חופש לאחר שני משחקים ששיחקו במשך ארבעה ימים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי