חוגג: "החלום? שיום אחד תתנגן מנגינת ליגת האלופות בטדי"

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

לאחר הזכייה בגביע הטוטו, בית"ר ירושלים חולמת על ניצחון שני בתוך ארבעה ימים על האלופה: "כשעושים דברים נכון יש תוצאות", אמר הבעלים בהרמת כוסית. רוני לוי הוסיף: "מכבי ת"א היא הקבוצה הטובה בליגה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה את השבוע בצורה הכי טובה שאפשר – אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בשלושה מחזורים, ניצחה הקבוצה מהבירה בקריית שמונה וביום שלישי גברה 0:2 על מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו וזכתה בתואר ראשון לאחר 10 שנים.

ביום שבת (20:30), בית"ר ירושלים תפגוש פעם נוספת את הצהובים, הפעם במגרשה הביתי במטרה להשלים ניצחון שני על מכבי תל אביב ולסיים שבוע חלומי בבירה. בשעה זו: רוני לוי דיבר היום (חמישי) לקראת המפגש הלוהט. 

רוני לוי: "זאת משימה קשה מאוד, מכבי הקבוצה החזקה בליגה, לא ספגו שער בליגה. אנחנו נתרכז בעצמנו ונעשה את ההכנות למשחק, נהיה ב-100 אחוז נתינה וננסה לעשות תוצאה טובה יש הבדלים איך שרואים בתקשורת ובקהל את מכבי תל אביב. גם אם כדורגל לא תמיד נראה אטרקטיבי אבל הם משחקים מאורגן וטקטי".


רוני לוי. "המשחק הזה חשוב לנו יותר מאשר להם" (דני מרון)

"הם ישחקו עם כל השחקנים החזקים. המשחק הזה עבורנו חשוב לנו יותר מאשר למכבי תל אביב, אנחנו מפגרים בנקודות, וזה חשוב. שלושה משחקים בשבוע זה לא מאוד קשה, מקרית שמונה למכבי תל אביב היו שני ימי מנוחה ועכשיו שלושה".

"מה עוד שיש כמה שחקנים טובים ויש לי כאב ראש חיובי. יש הרבה צעירים. בכל התחלה אתה רוצה להתחיל נכון. מקווה שאחרי ההתחלה הזכייה עכשיו תתן לנו את המומנטום. נשאל על דור מיכה: "לא אוהב לדבר על שחקנים של קבוצה אחרת. כל השחקנים ההתקפיים שלהם מאוד החלטיים ומוציאים לפועל".

"כל השחקנים ההתקפיים שלהם מאוד החלטיים ומוציאים לפועל". דור מיכה (עדי אבישי)

קודם לכן דיבר הבעלים משה חוגג בהרמת כוסית חגיגית: "זו פעם שלישית שלי כבעלי הקבוצה בהרמת כוסית, ואיזה הבדל יש באנרגיה. לפעמים כשאנחנו בתוך העשייה כשהראש למטה אנחנו עסוקים בעבודה ורק אחרי שאנחנו מרימים את הראש רואים מה בנינו. בית"ר ירושלים עשור לא זכתה בתואר והנה יש פה גביע היום".

עוד הוסיף הבעלים: "גם ברגעים קשים, כשנראה שאין תמורה להשקעה, אני לא מוותר. ברגעים שאני צריך הקדוש ברוך הוא איתי, הגביע שזכינו בו זה סימן. כשעושים דברים נכון יש תוצאות. זה מחזק אותי ונותן לי תקווה גדולה מאוד, תואר ראשון אחרי עשר שנים. החלום הגדול שלי שיום אחד תתנגן מנגינת ליגת האלופות בטדי, בירושלים. אם נעשה את זה בעזרת השם, נגשים את החלום של ליגת האלופות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי