זוהר, עטר, קלינגר ובנין הצטרפו לנבחרת השלום של שרף

איציק זוהר
איציק זוהר | אריאל שלום

ארבעת שחקני העבר של נבחרת ישראל יגיעו למשחק היוקרתי בסמי עופר. איציק זוהר אמר: "בטוח שאוהדי כדורגל בכל העולם ייראו ויעקבו אחרי הביקור של הברזילאים". המאמן קבע אימון ראשון ב-16.10

(גודל טקסט)

המאמן שלמה שרף, שלוקח ברצינות את התפקיד, בדיוק כפי שנהג כמאמן פעיל, קבע אימון ראשון שיתקיים ב-16/10 במגרש בכפר סבא, התייחס לזימונים החדשים ולהכנות של שחקניו, "כל השחקנים שפניתי אליהם הודיעו לי מיד שהם מתייצבים למשחק ולכל האימונים, אבל אני מבטיח לא לעשות הנחות לאף כוכב ואם אצטרך גם לנפות מהסגל שחקנים שלא ישקיעו את כל מה שיש להם ויראו לי שהם באמת רוצים לקחת חלק במשחק הגדול הזה, אעשה את זה בלי שום נקיפות מצפון", אמר שרף בסגנונו המוכר. עוזרו של שרף במשחק יהיה טל בנין, שיחליטו בצוותא לאחר האימון הראשון מי יזכה לקבל את סרט הקפטן במשחק.

איציק זוהר, שמצטרף גם לצוות השיווק של האירוע ויגייס ספונסרים למשחק ולאירועים הנלווים לו, התייחס הוא לזימון שקיבל ולאירוע כולו, "גאה ונרגש לקחת חלק באירוע המיוחד הזה ולהיות על אותו מגרש עם אגדות הכדורגל הענקיות האלו שכולנו הערצנו. השחקנים האלו שימשו מודל לחיקוי עבור כל מי שאוהב ושיחק כדורגל בחייו, לא משנה אם במגרש בשכונה או במסגרת מקצועית".

"התחברתי מאוד למסר ולמטרה שלשמה החליטו לקיים את משחק השלום, ואני בטוח שאוהדי כדורגל ואנשים בכל העולם ייראו ויעקבו אחרי הביקור של הברזילאים בארץ ויבינו שיש לנו הרבה מה להציע מעבר למה שהם רואים בחדשות. אני מתכוון לקחת ברצינות את ההכנות, המאמן שלמה שרף כבר אמר לי שהוא לא יעשה לאף אחד הנחות ואני אצטרך להוכיח את עצמי באימון".


ראובן עטר. "זו באמת חוויה נדירה" (ערן לוף)
 

גם ראובן עטר התייחס למשחק ולהתרגשות לקראת המפגש עם הכוכבים מברזיל: "שמח לקחת חלק במשחק הזה ובכלל באירוע היפה המתוכנן. זו באמת חוויה נדירה לראות כוכבים בסדר גודל כזה, אלילי כדורגל של ממש בישראל, אז על אחת כמה וכמה לשחק נגד שמות כמו רונאלדיניו, רוברטו קרלוס, קאקה וכל יתר האגדות".

"זו תהיה חוויה חד פעמית עבור הקהל בסמי עופר ובטח עבורי ועבור יתר השחקנים בנבחרת ששלמה שרף מרכיב, דיברנו בינינו וכולנו מגיעים במוטיבציית שיא, אולי הכושר לא כמו פעם אבל נתאמן חזק כי אני בטוח שהברזילאים לא יעשו לנו הנחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי